نسخه چاپی

عنایتی: خداحافظی‌ام شایعه است

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد و بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فعلاً قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و می‌خواهد دو سال دیگر بازی كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی جذاب و قشنگی شود و با توجه به اینکه هر دو تیم پرطرفدار هستند احتمالاً جمعیت زیادی به ورزشگاه خواهد آمد. ما در دو بازی قبلی در زمین خودمان پیروز نشدیم و امیدوارم اولین بردمان در مشهد مقابل تراکتورسازی باشد تا هواداران را که منتظر پیروزی پدیده در مشهد هستند، خوشحال کنیم.

وی در ادامه در مورد شناختی که از تراکتورسازی دارد، تأکید کرد: تراکتوری‌ها تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارند و مطمئناً حریف خطرناکی هستند. از طرفی رسول خطیبی هم که همبازی من بوده یک مربی باانگیزه و سرشار از انرژی است که دنبال چیزهای نو در فوتبال است. تیم او خوب نتیجه گرفته و بازی سختی داریم ولی قطعاً دنبال سه امتیاز خواهیم بود.

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد اینگه آمار گلزنی‌اش مقابل تراکتورسازی چندان خوب نیست، گفت: فکر می‌کنم زیاد به تراکتورسازی گل نزده‌ام و اگر اشتباه نکنم فقط با پیراهن صبا مقابل این تیم گل زده‌ام. با این حال اسم تیم برای من فرقی نمی‌کند و تمام تلاشم این است که در این بازی هم تأثیرگذار باشم و اگر موقعیت داشتم، حتماً گل بزنم.

عنایتی در مورد شایعه خداحافظی‌اش در پایان این فصل گفت: خودتان می‌گویید شایعه. من به این مسائل توجه نمی‌کنم. الان به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم خداحافظی از فوتبال است و اگر اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد و خدا کمکم کند حداقل دو سال دیگر فوتبال بازی خواهم کرد. هنوز که این توان را در خودم می‌بینم تا فوتبال بازی کنم.

۱۳۹۳/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...