نسخه چاپی

پیكر خون آلود استاد دانشگاه در اتاق خانه اش در لندن

مردان نقابدار و مسلح انگلیسی با طرح نقشه‌ای زیركانه، استاد دانشگاه را در خانه خودش به شدت كتك زدند و پس از سرقت گریختند.

به گزارش نما به نقل از ایران، بعدازظهر جمعه 24 مردادماه سال جاری 4مرد قوی هیکل و از اعضای باند تبهکاران لندن به سوی «پائول کولر» استاد دانشگاه لندن هجوم بردند و او را تا سر حد مرگ شکنجه دادند.



اشرار لندنی پس از این اقدام وحشیانه، پول‌های نقد، زیورآلات و تمامی کارت‌های اعتباری این استاد 55 ساله را سرقت کردند. اهالی منطقه که با شنیدن فریادهای کولر، نگران شده بودند سراسیمه به خانه ویلایی وی آمدند و پیکر غرق در خون وی را در اتاق پذیرایی مشاهده کردند.



با تماس آن‌ها با پلیس بلافاصله مأموران اسکاتلندیارد به محل حادثه اعزام شدند و ابعاد مختلف این سرقت وحشیانه را بررسی کردند. با تصویر ثبت شده دوربین مداربسته خانه ویلایی این استاد، 2 تن از سارقان و افراد اصلی باند شناسایی و دستگیر شدند.



مأموران اسکاتلندیارد هم اکنون در حال بازجویی‌های تخصصی از اشرار هستند اما در آن سوی این ماجرا کولر که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان لندن و تحت شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد. اعضای خانواده وی که در زمان حمله در منزل حضور نداشتند این اقدام را توطئه‌ای از قبل برنامه‌ریزی شده و نوعی تسویه حساب شخصی می‌دانند.

۱۳۹۳/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...