نسخه چاپی

خسارت فراوان به منازل مسكونی/ تعداد مصدومان از 300 نفر گذشت

آخرین گزارش ها از مناطق زلزله زده آبدانان حاكی است كه خسارت فراوانی به منازل مسكونی و ساختمان های دولتی وارد شده و تعداد مصدومان از 300 نفر گذشته است.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، نکته حائز اهمیت در وقوع این زلزله هشدارهایی بوده که در شب قبل از آن و در پی وقوع پس لرزه هایی به مردم داده شده و مردم مورموری آبدانان نیز شب را در بیرون از منازل به صبح رساندند و همین امر سبب شد که این حادثه تلفات جانی نداشته باشد.
استاندار ایلام که به همراه ستاد بحران و سایر مسئولان در منطقه حضور دارد با بیان اینکه 2 بالگرد ناجا به مناطق زلزله زده اختصاص یافته است، گفت: غذا و آب آشامیدنی به میزان کافی به مناطق زلزله زده فرستاده شده و تا این لحظه مشکلی از این بابت نداریم.
محمدرضا مروارید به اسکان اولیه زلزله زدگان مورموری در مناطق مختلف اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر 3 فروند بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده فعال است و از امروز دو فروند بالگرد نیروی انتظامی نیز برای این کار اختصاص می یابد که با این شرایط دیگر مشکلی در سرعت امدادرسانی نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه اکیپ های ارزیاب راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در حال برآورد خسارات هستند، افزود: در این مناطق اغلب واحدهایی که با حمایت بنیاد مسکن نوسازی و بازسازی شده بود، با حداقل خسارت روبرو شده و عمده خسارات به خانه های متفرقه و بازسازی نشده وارد شده است.

۱۳۹۳/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...