نسخه چاپی

دایی خواهان جذب یك هافبك دفاعی

درخواست دایی به معنای جدایی حقیقی است؟

علی دایی در جلسه دیشب هیات مدیره پرسپولیس درخواست جذب یك هافبك دفاعی را به مدیرعامل و مدیران پرسپولیس ارائه داد تا شائبه جدایی رضا حقیقی بیشتر از قبل شود.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه" سرمربی پرسپولیس عصر دیروز در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت کرد و با چهره‌هایی چون کاظم‌پور و به ویژه حمیدرضا سیاسی که طبق ادعای خیلی ها نقطه نظر مشترکی با او ندارند دور یک میز بنشینند. اما یکی از نکات اصلی این جلسه به غیر از مطرح شدن گلایه ها، درخواست‌ها و نقطه نظرات طرفین پیشنهادی بود که علی دایی برای جذب بازیکنان به سران باشگاه ارائه داد.

دایی که با توجه به محرومیت پیام صادقیان قصد دارد یک هافبک طراح خارجی را جذب کند، در این جلسه از رحیمی و اعضای هیات مدیره باشگاه خواست تا شرایط مالی را فراهم بیاورد تا بتواند یک هافبک دفاعی آن هم از نوع خارجی اش جذب کند. اعلام این خبر از سوی سخنگوی باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از مباحث مطرح شده در جلسه دیروز هیات مدیره شائبه ها را در مورد جدایی احتمالی رضا حقیقی بیشتر می‌ کند. هافبکی که طی مدت حضورش در پرسپولیس همواره از پیشنهادهای خارجی و تمایلش برای حضور در باشگاه های اروپایی و حتی حوزه خلیج فارس خبر می‌ داد.

رضا حقیقی که حالا به نظر می‌ رسد با یک پیشنهاد مالی اغواکننده از سوی باشگاه قطری مواجه شده به شدت به دنبال جدایی از پرسپولیس است. مصاحبه هایی که او طی چند روز گذشته و بخصوص میکزون ورزشگاه آزادی پس از بازی با ذوب‌آهن انجام داد، علاوه بر آشکار کردن ناراحتی اش از تصمیم کادرفنی برای نیمکت نیشینی، آشکارا نشان می‌داد که او دیگر تمایلی برای ادامه فعالیت در فوتبال ایران همراهی پرسپولیس ندارد. حال باید منتظر ماند و دید در نهایت علی دایی رضایت خود را برای جدایی حقیقی با توجه به درخواستی که دیروز به هیات مدیره باشگاه داده اعلام خواهد کرد یا نه.

۱۳۹۳/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...