نسخه چاپی

پنجعلی: مولایی چسب بسته بود نه بازوبند!

حضور محمدرضا مولایی در یكی از تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس و بستن بازوبند كاپیتانی این تیم انتقادات زیادی را از سوی پیشكسوتان متوجه او، علی دایی و محمد پنجعلی كرده است. این در حالی است كه پنجعلی نظر دیگری داد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه" محمدرضا مولایی چند روز قبل در یکی از آیتم و بازی های تمرینی مقابل تیم خونه به خونه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بست. اتفاقی که انتقادات زیادی را متوجه او و علی دایی کرد.

اکثر پیشکسوتان پرسپولیس در اظهارنظرهای مختلف از این موضوع ابراز ناراحتی کردند و مدعی شدند علی دایی با این کار ارزش بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را پایین آورده است.

برخی از آنها معتقد بودند که محمد پنجعلی به عنوان کاپیتان سابق پرسپولیس نباید چنین اجازه ای را می‌ داد تا علی دایی بازوبند را به مولایی بدهد. محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس در این باره به "ورزش سه" گفت: انتقاد همه پیشکسوتان روی چشم اما باور کنید اصلا این قضایا نبود. آقای دایی برای روحیه دادن به بچه ها با آنها شوخی می‌ کرد و به همین خاطر یک تکه چسب را به بازوی مولایی بست. آنچه در عکس ها و روی بازوی مولایی می‌ بینید یک تکه چسب است نه بازوبند کاپیتانی.

پنجعلی ادامه داد: مطمئن باشید چنین اتفاقاتی در پرسپولیس با حضور علی دایی و من نخواهد افتاد. به همین خاطر اصل قضیه همانی است که گفتم.

۱۳۹۳/۵/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...