نسخه چاپی

سریال ضدصهیونیستی روی آنتن شبكه سه

عکس خبري -سريال ضدصهيونيستي روي آنتن شبكه سه

سریال «الغالبون» از شبكه سه سیما پخش می شود.

«الغالبون» كه نخستين سريال توليد حزب الله لبنان و از خبرسازترين سريال هاي عربي در سال هاي اخير بوده است، پس از دوبله دوباره از شبكه سه به نمايش درمي آيد.

بنابراين گزارش، پيش از اين سريال «الغالبون» با مديريت دوبلاژ سعيد شيخ زاده براي پخش از «آي فيلم» دوبله شده بود و در حال حاضر اين سريال دوباره به مديريت دوبلاژ حميدرضا آشتياني پور دوبله شده است. اين سريال لبناني در 30 قسمت ساخته شده و شبكه سه تصميم دارد اين سريال را دوباره پخش كند.

سريال «الغالبون» نخستين سريال شبكه تلويزيوني المنار لبنان است كه با سرمايه وسيعي توسط اين شبكه كه متعلق به حزب الله لبنان است، ساخته شده است. سريال «الغالبون» كيفيت تشكيل مقاومت حزب الله لبنان را از سال 1982، هنگام حمله اسرائيل به لبنان تا سال 1985 زمان عقب نشيني اسرائيل از شهر «صور» را به نمايش درآورده است.

اين سريال كه به كارگرداني «باسل الخطيب» كار شده است، نوشته «فتح الله عمر» است و در آن از بازيگران معروف لبناني چون «احمدالزين»، «دارين حمزه »، «عبدالمجيد مجذوب» و «پي ير داغر» استفاده شده است و تصويربرداري آن اكثرا در شهرهاي جنوب اين كشور و همچنين بعلبك و بيروت انجام شده است.

در اين سريال بيش از 100 بازيگر از لبنان و سوريه بازي كرده اند و در آن «عمار شلق» بازيگر لبناني نقش «شهيد شيخ راغب حرب» را بازي مي كند. اين سريال كه در رمضان سال گذشته در شبكه المنار به نمايش درآمد، پس از موفقيت در جذب مخاطب در لبنان مورد هجمه مخالفان حزب الله قرار گرفت.

۱۳۹۱/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...