نسخه چاپی

دوچرخه‌سواری بانوان منع قانونی ندارد

عکس خبري -دوچرخه‌سواري بانوان منع قانوني ندارد

فرمانده نیروی انتظامی گیلان تمام فعالیت‌های پلیس را طبق قانون دانست و گفت: قانونی درباره منع دوچرخه‌سواری بانوان در معابر نداریم.

به گزارش نما به نقل از فارس، ابراهیم قائدرحمتی سه‌شنبه شب در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تمام سال اظهار کرد: شدت اجرای طرح مذکور بستگی به شرایط موجود دارد.

وی به فرا رسیدن فصل تابستان اشاره کرد و افزود: گردشگران در فصل تابستان وارد گیلان می‌شوند و تردد مسافران مسائل مثبت و منفی را به دنبال دارد و باید مدیریت شود.

قائدرحمتی با بیان اینکه ورود گردشگران تاثیرگذاری و تاثیرپذیری فرهنگی ایجاد می‌کند، تصریح کرد: بیش از 27 دستگاه اجرایی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی که پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر است، با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.

رئیس پلیس گیلان فعالیت این نیرو را سلبی دانست و خاطرنشان کرد: رویکرد منسجمی در مسائل ایجابی نداریم.

وی ادامه داد: تاکنون در مبارزه با مواد مخدر و امنیت اخلاقی نتیجه نگرفته‌ایم و به دلیل اینکه نگاه مشترکی در این موضوع‌ها ایجاد نشده، خروجی کار مطلوب نبوده و هزینه‌های بسیاری صرف شده است.

قائدرحمتی خواستار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت ستاد احیای امر به معروف شد و بیان کرد: جزیره‌ای عمل کردن در حوزه مذکور پاسخ نمی‌دهد و باید اتفاق نظر مشترک ایجاد شود.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه تمام آمارهای پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حال رشد است، بیان کرد: این مسئله نگران کننده است و باید در مسائل اجتماعی دغدغه داشته باشیم.

وی بر برطرف شدن دغدغه علما تاکید کرد و افزود: پلیس باید برای تحقق مطالبات جامعه طبق قانون عمل کنند و قانونمند باشد.

قائدرحمتی تمام فعالیت‌های پلیس را طبق قانون دانست و اذعان کرد: قانونی درباره منع دوچرخه‌سواری بانوان در معابر نداریم.

رئیس پلیس گیلان به طرح دریا در سواحل اشاره کرد و یادآور شد: فضای معنوی در حوزه فرهنگ در طرح‌های دریا خالی است و در کنار تفریح سالم باید فضای دینی و معنوی ایجاد کرد.

۱۳۹۱/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...