نسخه چاپی

پایان هفته با ۳۰ فیلم سینمایی از تلویزیون

بیش از ۳۰ فیلم‌ سینمائی، تلویزیونی و انیمیشن پنج‌شنبه و جمعه این هفته از شبكه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی سیما؛ شبکه یک سیما فیلم‌های‌ «سرگذشت ریچارد کمپ» به کارگردانی ژرمینال آلوارز و « اشغالگر» به کارگردانی دانیل کالپارسورو را به ترتیب روزهای پنجشنبه ساعت 22 و جمعه ساعت 14:50 به روی آنتن می‌برد.

شبکه دو سیما نیز انیمیشن «خرگوش مخملی» به کارگردانی دنیز کواِسنل را پنجشنبه ساعت 9:30 صبح، فیلم تلویزیونی «سلاله» به کارگردانی حسین تبریزی را پنجشنبه ساعت 21، فیلم تلویزیونی «راز فانوس» به کارگردانی محمد حسن‌زاده را جمعه ساعت هشت، فیلم سینمایی «برکه من» به کارگردانی کلود نوریدسانی و ماری پرنو را جمعه ساعت 17:30 پخش می‌کند.

فیلم های سینمائی شبکه سوم سیما نیز به این ترتیب است: فیلم سینمایی «دست‌های مسلح» به کارگردانی پایری جولیوت پنجشنبه ساعت 11، فیلم تلویزیونی «بیداری 1» به کارگردانی بهرام عظیم پور پنجشنبه ساعت 19، فیلم سینمایی «فرشته چهارم» به کارگردانی جان ایروین پنجشنبه ساعت 23:30، فیلم تلویزیونی «حس تنهایی» به کارگردانی مجید حسین شیرودی جمعه ساعت 11:30 و فیلم سینمایی «برگشت ناپذیر» به کارگردانی امیر احمد انصاری جمعه ساعت 19.

همچنین شبکه چهار سیما فیلم «فیلبان نابغه» به کارگردانی شونساکو کاواکی را روز پنجشنبه ساعت 15 و «گمشده 1980» به کارگردانی جیمز مارش را جمعه ساعت 20:30 به روی آنتن می‌برد.

شبکه تهران نیز فیلم تلویزیونی «تعطیلات دوست داشتنی» به کارگردانی سیدوحید حسینی را پنجشنبه ساعت13:30، فیلم تلویزیونی «طمع» به کارگردانی بهادر اسدی را جمعه 40 دقیقه بامداد، انیمیشن «مروارید سرخ» به کارگردانی بهروز سلطانی فر را جمعه ساعت 9 صبح، فیلم تلویزیونی «چای جوشیده» به کارگردانی افشین صادقی را جمعه ساعت 13:30، فیلم سینمایی «در جستجوی ماوریکس» به کارگردانی مایکل اپتد را جمعه ساعت 21:45 پخش می‌کند.

همچنین شبکه تلویزیونی شما فیلم «دعوت» به کارگردانی سید مجتبی اسدپور را پنجشنبه ساعت 23 و فیلم تلویزیونی «راز» به کارگردانی وحیدرضا حدیدی را جمعه ساعت 13:30 پخش می‌کند.

شبکه قرآن و معارف سیما فیلم تلویزیونی «سپیده» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید روح‌الله حجازی از تولیدات گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم را جمعه ساعت 15:30 و شبکه آموزش سیما نیز فیلم سینمایی «عبور از غبار» به کارگردانی پوران درخشنده را جمعه ساعت10 صبح پخش خواهد کرد.

شبکه پویا نیز انیمیشن «بچه خرس های قطبی» را پنجشنبه ساعت 21 و انیمیشن «تایتان» را جمعه ساعت 21 به روی آنتن می‌برد.

فیلم‌های شبکه نمایش نیز به این قرار است: «رویای محبت»، «وقت» ،«پری»، «دستبرد» و «خط مقدم خانه» پنجشنبه به ترتیب ساعت 17، 15، 19 ،21 و 23 و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «به خاطر خواهرم»، «سرزمین مادری»، «طمع، احتیاط»، «برنده و بازنده» و «هفت مرد جنگی» جمعه به ترتیب ساعت 15، 17، 19، 21 و 23.

۱۳۹۳/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...