نسخه چاپی

درد ودل‌های «عماد افروغ» با روزنامه‌نگار ضدانقلاب

عکس خبري -درد ودل‌هاي «عماد افروغ» با روزنامه‌نگار ضدانقلاب

عماد افروغ در مصاحبه ای با مسیح(معصومه)علی نژاد روزنامه نگار ضدانقلاب با پوپولیست خواندن رئیس جمهور، خروج ناطق نوری در هنگام سخنرانی احمدی نژاد در مجلس را قابل دفاع دانست.

به گزارش به نقل از نما خبرنامه دانشجویان ایران؛ مسیح علی نژاد که چند سالی است در خارج از کشور برای سایت های ضد انقلاب قلم می زند این بار به سراغ عماد افروغ آمد تا تحلیل وی از آرایش سیاسی مجلس نهم بشنود.

علی نژاد که هر از چند گاهی به سراغ سیاسیون داخلی همچون قدرت الله علیخانی و.... می آید تا بتواند از آنها موضع تندی نسبت به جمهوری اسلامی بگیرد این بار به سراغ عماد افروغ آمد که طی چند سال گذشته مسیر خود را نسبت به انقلاب کمی منحرف کرده است. علی نژاد مطلع مصاحبه خود با عماد افروغ را این گونه شروع می کند:«عماد افروغ را از زمانی می شناسم که در مجلس هفتم از شعارهای انتخاباتی احمدی نژاد دفاع می کرد و آن زمان ما و همکاران مان از دیدگاه خیلی ها برانداز بوده ایم، حالا فرسنگ ها دور از ایران سراغ او رفته ام که بعدها با صراحت اعلام کرد که به شدت از رای خود به احمدی نژاد پشیمان شد.»

در ادامه علی‌نژاد تلاش می کند قالب مجلس را به شکل دو قطبی احمدی نژاد و ضد احمد نژاد نشان دهد با طرح این موضوع مجلس نهم در حالی افتتاح شده است که همچنان منتقدان احمدی نژاد و هوادارن دولت دو قطب اصلی این مجلس را تشکیل می دهند تا آنجا که حتی رقابت بین علی لاریجانی و غلامعلی حداد عادل برای ریاست مجلس نیز تبدیل به رقابت میان جبهه پایداری (هواداران دولت ) و رهپویان ولایت( منتقدان احمدی نژاد) تبدیل شده است. به سراغ عماد افروغ می رود.

مسیح علی نژاد با طرح این سوال که " دل مشغولی هایش روزنامه نگاران و منتقدانی هستند که در زندان هستند" از عماد افروغ می خواهد که حرف او را تایید کند که اتفاقا عماد افروغ نیز با تایید حرفهای علی نژاد می گوید:

"اگر به مصاحبه های من مراجعه کنید من همواره دلمشغولی های اینها را داشتم و هنوز هم دارم. امیدوارم یک روزی دل مشغولی های ما هم به سرانجام و سامان برسد. "

عماد افروغ که خود با طرح بحث هایی همچون به سمت دیکتاتوری رفتن نظام رفته رفته نگاه منتقدانه خود را به یک حس اپوزیسون تبدیل کرده است در این مصاحبه با ابراز ناراحتی از موضوع روزنامه نگاران سیاسی مطرح می کند که تلاشش همواره در راه آزادی این منتقدان بوده است. در حالی مسیح علی نژاد و عماد افروغ نظام را به مخالفت با آزادی بیان و زندانی کردن منتقدان و روزنامه نگاران متهم می کنند که چندی پیش شخص ایشان در برنامه پارک ملت و از آنتن رسانه ملی با طرح موضوع شاذ دیکتاتوری شدن نظام صدای بسیاری از انقلابیون را درآورد اما همچنان آزادانه صحبت می کند و حتی از مصاحبه و درد و دل با روزنامه نگار ضد انقلاب در آن طرف آبها هم ابایی ندارد.

در قسمتی از این مصاحبه مسیح علی نژاد احمدی نژاد را موج سواری می داند که حتی در ماجرای سوال از رئیس جمهور با حمایت از دختران می خواهد خود را در جامعه محبوب کند که افروغ با این عبارت او را تایید می کند که "اگر کسی اهل فن باشد متوجه ی این مانورها می شود. یک سری مانورهایی هست که مطرح می شود من نامش را فرصت طلبی گذاشته ام. ما یک «پوپولیسم متوهانه صادق» داریم و یک «پوپولیسم متوهانه ناصادق». ما با یک پوپولیسم متوهمانه ناصادق مواجه هستیم، من بارها گفته ام ما اینجا بیشتر فرصت طلبی دیده ایم."

افروغ همچنین خروج ناطق در هنگام سخنرنی احمدی نژاد را فعلی قابل توجیه دانسته و اضافه می کند "ناطق نوری حق دارد چون وقتی احمدی نژاد در مبارزات انتخاباتی اسمش را می آورد اما هیچ مدرکی نمی آورد ، اینچنین آزرده خاطر شود و مجلس را ترک کند…

گفتنی است چندی پیش مسیح علی‌نژاد با سماجت تمام با ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم قلاده های طلا مصاحبه کرده بود که به دلیل عدم انتشار آن مصاحبه مجبور شد از ابوالقاسم طالبی عذرخواهی کند.

۱۳۹۱/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...