نسخه چاپی

مهاجم پرسپولیس سوژه آبی‌ها شد

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز با نظارت قلعه‌نویی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، آخرین تمرین جدی تیم استقلال قبل از بازی با تیم پیکان عصر امروز ساعت 18 در زمین شماره 2 آزادی پیگیری شد. به جز حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی همگی بازیکنان در تمرین حضور داشتند و خسرو حیدری که روز گذشته غایب بود با دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* محسن فروزان 30 دقیقه قبل از شروع تمرین امروز در ورزشگاه حاضر شد و به صورت اختصاصی تمرینات کششی انجام داد.

* امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و در خصوص اهمیت بازی پیکان با آنها به گفت‌وگو پراخت. قلعه‌نویی به بازیکنان گفت کاری به حاشیه‌ها نداشته باشید فقط فوتبال خودتان را بازی کنید. تیم ما خوب بازی می‌کند و تنها اگر همه در سیستم دفاعی شرکت کنند مشکلی نخواهیم داشت و می‌توانیم از همه بازی‌ها امتیاز خوب بگیریم.

* سیدمهدی ابطحی کاپیتان سابق تیم فوتبال ایران در تمرین امروز حاضر شد و قلعه‌نویی نیز برخورد گرمی با وی داشت.

* علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر بود. وی به همراه حمید ملک‌احمدی،‌ رضا نعلچگر و میرشاد ماجدی صحبت می‌کرد البته نظری بعد از دیدن ابطحی با او از خاطراتش در فوتسال سخن گفت زیرا معاون کنونی استقلال زمانی مسئولیت تیم فوتسال استقلال را بر عهده داشت. مهدی فنونی‌زاده و رضا رجبی دیگر حاضرین تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

* درگذشت فرزند تیمور امیرپور تدارکات تیم فوتبال امید استقلال که 30 سال بیشتر هم نداشت باعث ناراحتی اعضای کادر فنی استقلال و همچنین معاون باشگاه استقلال شد. آنها پیگیر مراسم تدفین فرزند تدارکات تیم فوتبال استقلال بودند.

* پارگی رباط پای رضا نوروزی دیگر سوژه تمرین امروز آبی‌پوشان بود. استقلالی‌ها امروز دنبال این موضوع بودند که آیا این خبر صحت دارد یا خیر.

* حدود 70 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.

* در بخش اول تمرین امیر قلعه‌نویی خودش کارهای کششی و بدنی را برای بازیکنان در نظر گرفت. در آیتم بعد برنامه تمرینی دفاع به حمله انجام شد و در مرحله پایانی سانتر از جناحین در دستور کار قرار گرفت و سرمربی استقلال نظارت دقیقی روی این تمرینات داشت و تذکرات لازم را به بازیکنان ارائه می‌کرد.

* هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز پیرامون رویارویی مهدی رحمتی با استقلالی‌ها صحبت می‌کردند و اعتقاد داشتند این بازی برای رحمتی دیداری حساس و حیاتی است و او تمام توان خود را در این مسابقه به کار می‌گیرد.

* آخرین تمرین تیم اسقتلال باری مقابله با تیم پیکان فردا برگزار می‌شود و‌ آبی‌پوشان بعد از این تمرین راهی هتل هما خواهند شد. نشست خبری قلعه‌نویی فردا ساعت 13 در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود.

دیدار تیم‌های پیکان تهران و استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

۱۳۹۳/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...