نسخه چاپی

رادیوی دانشجویان ماركسیست در تهران!

جمعی از دانشجویان ماركسیست در غفلت مسئولان فرهنگی اقدام به راه‌اندازی یك رادیوی اینترنتی در تهران كرده‌اند و در آن به تخریب نظام اسلامی و دولت و بزرگداشت سران توده می‌پردازند.



به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان مارکسیست در غفلت مسئولان فرهنگی اقدام به راه اندازی یک رادیوی اینترنتی در تهران کرده اند که در استودیوی سیار پویان ضبط و در سایت این گروه در دسترس قرار می گیرد.

برنامه های این گروه از دانشجویان از شهریور سال 90 آغاز شده و اکنون با وجود فیلتر شدن سایت رادیو از طریق برخی سایت های دیگر قابل دسترسی است.

در تمام برنامه های ضبط شده از ترانه های مستهجن سایت های ضد انقلاب استفاده شده و مجری برنامه مکررا این جمله را تکرار می کند: «وقتی همه آلوده اند تنها می توان بی رحم بود.»

بیشتر مطالب عنوان شده در اين شبكه راديويي در راستای تخریب نظام اسلامی و دولت است و بر نظرات روشنفکران دوره اصلاحات تاکید می شود.

اشاعه عقاید مارکسیستی، تاکید بر مبارزات طبقاتی و لزوم مبارزه با حکومت، القای تفکرات فمینیستی و سیاه نمایی وضعیت عمومی کشور از دیگر مسائل موکد گویندگان این شبکه رادیویی است.


در شماره هفدهم برنامه این شبکه آمده است: با زنان کارگر کارخانجات نساجی همراه می‌شویم و تاریخِ هشت مارس را روایت می‌کنیم، به تهران می‌آییم، از هشت مارس ۵۷ می‌گوییم و از بازگرداندن زنان به خانه‌ها و از بازگشت دوباره‌شان به خیابان‌ها.

۱۳۹۱/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...