نسخه چاپی

رئیس كمیته خودروهای كلاسیك فدراسیون اتومبیلرانی:

باشگاه آرارات پس از 70 سال به روی عموم باز می‌شود

رامین صالح‌خو گفت: نوزدهمین نمایشگاه خودروهای كلاسیك همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس باشگاه آرارات در همین باشگاه برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند وارد این باشگاه شوند.

به گزارش نما، رامین صالح‌خو، رئیس کمیته کلاسیک فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: نوزدهمین نمایشگاه خودروهای کلاسیک به همت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و همکاری باشگاه آرارات از 5 تا 7 شهریور در این باشگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در باشگاه آرارات به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس این باشگاه و همزمان با هفته دولت است و در واقع برای نخستین بار است که پس از 70 سال باشگاه آرارات برای عموم بازگشایی می‌شود.

صالح‌‌خو عنوان کرد: در حال حاضر حضور 65 خودرو و 20 موتورسیکلت کلاسیک در این نمایشگاه قطعی شده است و قدیمی‌ترین خودرو مربوط به فورد مدل سال 1946 میلادی است.

وی در خصوص علل انتخاب باشگاه آرارات به عنوان میزبان نوزدهمین نمایشگاه خودروهای کلاسیک تصریح کرد: کمیته خودروهای کلاسیک 17 سال استکه در حال فعالیت است و نمایشگاه‌های مختلفی را در سراسر کشور برگزار کرده و شاید همین عملکرد خوب و قابل این کمیته منجر شد تا مسئولین باشگاه آرارات برگزاری این جشن بزرگ که برای آنها پر اهمیت است را به فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری پیشنهاد دهند که با اقدامات انجام شده بتوانیم این افتخار را داشته باشیم که در جشن 70 سالگی باشگاه آرارات نقش آفرین باشیم.

۱۳۹۳/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...