نسخه چاپی

رئیس كل دادگستری استان بوشهر تاكید كرد:

برخورد جدی با نقض كنندگان قانون

حیدر بحرانی در جلسه صیانت اراضی ملی شهرستان گناوه افزود: اگر ما دربرابر نقض كنندگان قوانین كه به اموال نامشروع دست یافته اند به سادگی بگذریم این افراد در عرصه های دیگر نیز تخلف و حقوق جامعه را نقض می كنند كه مشكلات زیادی بوجود خواهد آمد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی دادگستری استان بوشهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: اگر انگیزه و پیگیری قوی دربین مسوولان وجود داشت افراد سودجو و فرصت طلب جرات پیدا نمی کردند که کوچه ای را ببندند و یا در حریم رودخانه و دریا ساخت وساز کنند.
وی با بیان اینکه دربازدیدهای میدانی ازحریم رودخانه و دریا و محدوده شهر گناوه مشاهده شد که تخلفات زیادی انجام شده و همچنان استمرار دارد گفت: دربرابر این چنین تخلفاتی باید برخوردها مداوم و مستمر باشد.
بحرانی اظهار کرد: در زمان حاضر حریم ساحل گناوه علامت گذاری نشده و سازمان های متولی باید حریم هایی را مشخص و تعیین کنند تا بتوانیم از حقوق بیت المال احقاق حق کنیم.
وی گفت: متولیان امر باید پشت سر قانون و دریک صف متحد و منسجم حرکت کنند درغیر این صورت نتیجه ای نخواهیم گرفت.
وی افزود: با وضعیتی که اکنون در شهرستان گناوه وجود دارد برخورد با متصرفان اراضی دولتی و حریم رودخانه و دریا مشکل ساز شده اما مصوبات کمیته باید هرچه سریع تر اجرایی شود.
بحرانی از دادستان و رئیس دادگستری شهرستان گناوه خواست تا وضعیت اراضی که در حریم ساحل تصرف و یا ساخت و سازی انجام شده و پرونده هایی که در آن حقوق بیت المال پایمال شده را بررسی و با اهرم های قانونی با متصرفان متخلف برخورد کنند.
وی همچنین از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گناوه خواست تا در صدور اسناد مالکیت سخت گیری و دقت لازم را انجام دهند.

۱۳۹۳/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...