نسخه چاپی

شرایط فسخ قرارداد كی‌روش

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قرار شد اعضای هیأت رئیسه ۲ نفر را برای حضور در كادرفنی تیم ملی به عنوان مربی ایرانی به فدراسیون پیشنهاد دهند.

به گزارش نما به نقل از فارس، شهاب‌الدین عزیزی خادم بعد از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز در مورد بحث حضور کارلوس کی‌روش بود که منجر به این شد که اعضای هیأت رئیسه تعدادی از مربیانی که صلاحیت و فاکتور لازم را دارند به صورت محرمانه به فدراسیون پیشنهاد دهند و این نفرات از سوی کارلوس کی‌روش مورد بررسی قرار بگیرند.

وی در مورد اینکه مارکار آقاجانیان گفته دستیار کی‌روش است، عنوان کرد: بحث مارکار آقاجانیان نیست. حضور کی‌روش یک سرمایه‌گذاری برای ما است همه جا یک مربی بومی کنار سرمربی قرار می‌گیرد که یک بازدهی و فرایند آموزشی وجود داشته باشد در آلمان یوآخیم لو کنار کیلینزمن بود. در نهایت نتیجه این شد که ما پیشنهاد بدهیم و کی‌روش انتخاب کند مهلت این کار یک هفته است. اعضای هیأت رئیسه پیشنهاد خود را به صورت محرمانی به فدراسیون ارائه می‌دهند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در صورت عدم توافق حق پخش تلوزیونی آیا دوربین‌ها به ورزشگاه راه داده می‌شوند، خاطرنشان کرد: هیأت رئیسه همچنان اعتقاد دارد که مثل سابق به مصوبه‌ای که هفته قبل اعضای باشگاه‌ها تصویب کردند پایبند بمانیم نظر اعضا بر همان منوال است.

وی در مورد اینکه در صورت عدم توافق آیا دوربین‌ها به ورزشگاه راه داده می‌شوند، گفت: هیأت رئیسه بازهم تقاضای باشگاه ها را در جلسه هفته قبل مورد تأئید قرار داد.

عزیزی خادم در مورد جلسه قرارداد کی‌روش گفت: فردا جلسه کی‌روش با فدراسیون برگزار می‌شود. قرارداد او در 3 بند است. اول تا جام ملت‌های آسیا بعد مرحله مقدماتی جام جهانی و سپس حضور در جام جهانی روسیه است. توافقات انجام شده است.

وی افزود: 2 پیشنهاد دیگر در این جلسه داده شد. اول اینکه بنده پیشنهاد دادم که بحث سیستم رادیویی داوران درست شود که این مورد تأئید شد. بحث دیگر هم مسئله خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و وحید هاشمیان بود. اعضای هیأت رئیسه پیشنهاد دادند که لیستی را بدهند تا در بازی دوستانه مقابل کره جنوبی از این نفرات تقدیر شود. از مهدوی‌کیا و هاشمیان باید زودتر از این تقدیر می‌شد. که این کار در بازی با کره جنوبی انجام می‌شود.

عزیزی‌خادم در مورد اینکه آیا امکان فسخ قرارداد کی‌روش در صورت عدم نتیجه‌گیری در جام ملت‌‌های آسیا وجود دارد گفت: بله همچین بندی در قرارداد هست اگر در جام ملت‌ها نتیجه نگیریم طرفین در این مورد صحبت می‌کند و امکان فسخ قرارداد وجود دارد.

۱۳۹۳/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...