نسخه چاپی

متهم: از مرد ۱۰ میلیاردی می‌ترسم

عکس خبري -متهم: از مرد ?? ميلياردي مي‌ترسم

متهم ردیف دوم با اشاره به ترس خود از «ج - الف» گفت: هنوز هم از وی می‌ترسم ضمن اینكه ما اندازه این رقم‌ها نبودیم.


به گزارش نما به نقل از فارس ، «د-س» متهم ردیف دوم اختلاس شرکت بیمه ایران در پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اختلاس شرکت بیمه ایران پس از اظهارات ذبیح‌زاده نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و با اشاره به اینکه دادستان 3 روش را برای اختلاس شرکت بیمه ایران تصریح کرد،گفت: آیا منطقی است که چکی که متعلق به چند وقت پیش است و وصول شده مجددا برای دریافت خسارت چک جدیدی صادر کنیم؟ من دسته چک نو در اختیار داشتم و نیازی به جعل برگه پزشکی قانونی، کروکی و... نبود. ما نیاز به کروکی جعلی نداشتیم من متصدی امور مالی بودم و نیاز به این نبود که چند نفردیگر را درگیر کنم. دسته چک در اختیار من بود و به دلیل اینکه به دنبال راحت‌ترین کار بودم چکها را به اسم افرادی که منتسب به من بودند می‌نوشتم در شعبه فاطمی نیز نیازی به آقایان «ج- الف» و باندهای تبهکاری خسارتی نداشتم.

نماینده مدعی‌العموم خطاب به این متهم گفت: در دادگاه سال 89 بیان کردید که از آقای «ج - الف» ترسیدم، می‌ترسم و خواهم ترسید در حالی که در این دوره گفتید که نقش «ج - الف» بسیار کمرنگ بود.

متهم در پاسخ گفت: اینکه گفتم می‌ترسم اکنون نیز همین نظر را دارم و می‌ترسم آیا آدمی که به صراحت می‌گوید من 10 میلیارد به آقای ایکس دادم ترس ندارد. ما مدعی هستیم که به آقای «ج - الف» 34 فقره چک دادیم شاید این فرد با پول ما درشت شده و این از بدشانسی ما بوده است هنگامی که در بازجویی جسارت وی را دیدم هنوز هم برایم قابل ترس است.

۱۳۹۱/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...