نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه: آمار بینندگان ماهواره از بینندگان صداوسیما بیشتر است

نماینده ولی فقیه در امور سوریه گفت: داعش با پول قطر و عربستان، سیاست تركیه و اسرائیل و حمایت آمریكا و كشورهای غربی به دنبال فتح سنگرهای اسلام بوده و كاری كه اسرائیل در ۶۴ سال نتوانست انجام دهد، داعش به دنبال اجرای آن است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت الاسلام سید محمود وزیری در گچساران گفت: امروزه باید مراقب خود و خانواده‌مان باشیم، زیرا دشمنان با وسایل و ابزار مختلف به دنبال این بوده که اعتقاد، ایمان و ارزش‌ها را از ما بگیرد یا آن‌ها را کمرنگ کند.

وی توجه و اهمیت دادن به نسل جوان را امری بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: جوانان آینده‌سازان این مملکت هستند و ضروری است که مسئولان به آن‌ها اهمیت و توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در امور سوریه با اشاره به اینکه امروز دشمن در خانه ما اتاق فکر گذاشته و در اتاق‌های دختران و پسران دریچه باز کرده است، عنوان کرد: دشمنان با ابزارهایی هم‌چون ماهواره و اینترنت به دنبال ضربه زدن به نسل جوان ما هستند.

وزیری با اشاره به اینکه امروزه آمار بینندگان ماهواره از بینندگان برنامه‌های صداوسیما بیشتر است، خاطرنشان کرد: این مسئله به دلیل نبود برنامه‌های مناسب و جذاب در صداوسیما و عدم کنترل فرزندان از سوی والدین است.

وی تصریح کرد: جوان مظهر انرژی، منبع ایمان و کانون امید بوده و دشمنان از طریق ماهواره و اینترنت به دنبال نا‌امید کردن جوانان ما هستند.

نماینده ولی فقیه در امور سوریه با اشاره به فعالیت‌های گروهک داعش، گفت: دشمنان از طریق این گروه به دنبال ایجاد ترس و وحشت و نا‌امید کردن جوانان ما نسبت به آینده هستند.

وزیری تصریح کرد: امروز داعش با پول قطر و عربستان، سیاست ترکیه و اسرائیل و حمایت آمریکا و کشورهای غربی به دنبال فتح سنگرهای اسلام بوده و کاری که اسرائیل در 64 سال نتوانست انجام دهد، داعش به دنبال اجرای آن است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید پیرو ولایت فقیه باشیم، ابراز کرد: تمام برکاتی که تاکنون به ما رسیده در پرتو ولایت بوده است.

نماینده ولی فقیه در امور سوریه خاطرنشان کرد: چند روز گذشته دیداری با آیت الله سیستانی در عراق داشتم و ایشان به من گفتند که ملت ایران اسلامی از رهبری با تدبیر و با درایت برخوردار بوده و این یک نعمت بسیار بزرگی برای این ملت است.

وزیری با تأکید بر اینکه فصل الخطاب همه ما ولایت فقیه است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم ارزش‌های الهی و اسلامی را در جهان متجلی‌تر کنیم، باید پشت سر رهبری باشیم.

۱۳۹۳/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...