نسخه چاپی

انریكه: مسی در بهترین شرایط است

لوئیز انریكه، مربی بارسلونا در كنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل الچه شركت كرد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، مربی بارسلونا اظهار داشت: "انگیزه و امید ما از هر کس دیگری بیشتر است. مسلماً با دیدن بازی تیمهایی مثل رئال - اتلتیکو فهمیده‌ایم که بردن لالیگا برای ما آسان نخواهد بود."

وی در این باره که از میان مونیر، نیمار و پدرو کدام یک در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل الچه قرار می گیرند اظهار داشت:" ببینیم چه می شود. همه چیز در تمرینات مشخص می شود."

انریکه در مورد شرایط بارسا گفت :" از تیم راضی هستم. فصل خیلی خوبی را از نظر جدیت و روند تیمی داشتیم و با پیروزی در بازی دوستانه مقابل لئون انگیزه گرفتیم. الچه تیمی است که سازماندهی خوبی دارد و برای ما مشکلاتی ایجاد خواهد کرد."

وی در مورد اولین حضور رسمی خود روی نیمکت بارسلونا اذعان داشت:"روحیه ما مثل بازیهای قبلی خواهد بود. اکنون در چهارمین سال دوران مربیگری خود هستم و مسلما تجربه کافی برای این بازی را دارم. از نظر ذهنی و جاه طلبی انگیزه لازم را برای موفقیت در اختیار دارم."

مربی سابق سلتاویگو گفت که می خواهد به فلسفه های بارسلونا پایبند باشد:" سعی می کنم آنچه که می توانم را تحت کنترل خود داشته باشم. حالا بازی دیگری پیش روی من است و سعی می کنم که به فلسفه های باشگاه وفادار باشم. اتفاقاتی که بعد از آن رخ خواهند داد را به وقتش بررسی خواهم کرد."

انریکه در مورد شرایط مصدومیت های نیمار و پدرو گفت :" در مورد نیمار باید دید که چه رخ می دهد و در مورد پدرو هم دیروز صحبت تمرین کرد و باید دید که چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر روی هر دوی آنها حساب می کنیم. نه تنها در خط دفاعی بلکه در کل تیم گزینه های زیادی برای حضور در ترکیب وجود دارد و انگیزه برای رقابت بالاست."

مربی بارسلونا در مورد مسی اظهار داشت:" در بهترین شرایط خود است. انگیزه و نیروی زیادی برای کسب نتایج مناسب دارد."

وی در مورد مونیر الحدادی، پدیده بارسلونا نیز بیان کرد:" مسلما همه بازیکنانی که در لیست من هستند شانس بازی کردن را دارند. اگر او در لیست است به این معنی است که آماده است تا در ترکیب قرار بگیرد. من میان او یا دیگر بازیکنان آکادمی و بازیکنان تیم اصلی تفاوتی قائل نمی شوم."

انریکه در مورد شرایط لالیگا توضیح داد:"اتلتیکو به خاطر دفاع از عنوان قهرمانی خود یک رقیب بسیار جدی خواهد بود. ترکیب بسیار خوبی در اختیار دارند و سال گذشته در لیگ قهرمانان عالی بودند. رئال نیز تیم قابل احترامی است که خریدهای بسیار خوبی انجام داده است."

وی با اشاره به بازی سوپرجام اسپانیا میان رئال و اتلتیکو گفت :" در بازیهای تابستان درک کردم که قرار نیست لالیگای آسانی پیش روی ما باشد. بازیها بسیار امیدبخش خواهند بود. انگیزه زیادی داریم. هیچ تیمی انگیزه و امید ما را ندارد."

انریکه در مورد محرومیت اعمال شده توسط فیفا در زمینه نقل و انتقال بازیکن برای بارسلونا تصریح کرد:" باشگاه درخواست فرجام خواهی خواهد داد. باید دید که چه اتفاقی رخ می دهد. فعلا تا پایان فصل نقل و انتقالات فرصت خرید بازیکنان جدید را داریم."

مربی بارسلونا در مورد عدم علاقه خود به تشکیل اردو در شب قبل از بازیها گفت :" عادت ندارم که برای بازیکنان اردو بزنم. آنها به اندازه کافی حرفه ای هستند تا بدانند قبل از بازیها چه کار کنند. هیچ جایی برای استراحت بهتر از خانه برای بازیکنان نیست و ترجیح می دهم که سفرهایمان در روز بازیها برگزار شود."

وی در پایان در مورد پاسخ به پرسشی در مورد ترکیب تیمش نیز گفت:" ترکیب تیم در صحبت فنی با بازیکنان دقایقی پیش از بازی مشخص می شود."


۱۳۹۳/۶/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...