نسخه چاپی

بازتاب سریع‌ترین گل تاریخ بوندس لیگا

كریم بالعربی بازیكن بایرلوركوزن كه شب گذشته سریع‌ترین گل تاریخ بوندسلیگا را وارد دروازه دورتموند كرد، گفت: "مسلما این ركورد استثنایی است. به محض شروع بازی، فورا به جلو حركت كردیم. وقتی توپ را دیدم، ریسك كردم و به آن ضربه زدم."

به گزارش نما، رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن ضمن تمجید از این اتفاق گفت: "شیوه‌ای که منجر به گل اول ما شد، اصلا تصادفی نبود. در بازی دوستانه مقابل ینا هم برانت در ثانیه 19 برای تیم ما گلزنی کرد."

راجر اشمیت سرمربی این باشگاه که اخیرا با مبلغ 1.3 میلیون یورو از زالسبورگ به لورکوزن آمده است، نیز اظهار داشت: "ما درمورد این تاکتیک با بازیکنان صحبت کرده بودیم. بازیکنانم خیلی خوب ظاهر شدند و هرآنچه از آنها خواسته بودم انجام دادند. دورتموند مقابل ما کار سختی داشت."

یورگن کلوپ که اصلا حال و روز خوبی نداشت مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت: "اینکه بازیکنانم با چشمان باز وارد زمین شوند، در حیطه وظایف من است. اما حاضرم قول بدهم که دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد."

گل زودهنگام دقیقه اول بازی، دورتموند را فلج کرد. کالهان‌اوغلو بازیکن تازه‌وارد لورکوزن گفت: "به دورتموند شوک وارد کردیم."

مسئله‌ای که اکنون هواداران دورتموند را تسکین می‌دهد یادآوری فصل 2010-2011 است. در آن فصل دورتموند بازی اولش را با همین نتیجه 2-0 به لورکوزن واگذار کرد. در مقابل بایرن مونیخ همچون این فصل، با حساب 2-1 از سد ولفسبورگ گذشت.

با این حال در پایان فصل دورتموند بود که قهرمان بوندسلیگا شد.

۱۳۹۳/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...