نسخه چاپی

خادم: مدیریت كشتی فرنگی جداست و در آن ورود نمی‌كنم

عکس خبري -خادم: مديريت کشتي فرنگي جداست و در آن ورود نمي‌کنم

رئیس فدراسیون كشتی كشورمان گفت: مدیریت تیم ملی كشتی فرنگی جداست و من در آن ورود پیدا نمی‌كنم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رسول خادم در مورد آخرین وضعیت تیم‌ ملی کشتی آزاد اظهار داشت: شکر خدا وضعیت کشتی‌گیران بسیار خوب است و با توجه به شرایطی که داریم اولویت ما در حال حاضر بازی‌های آسیایی است و به همین دلیل ورزشکارانی که شانس بیشتری دارند را راهی بازی‌های آسیایی اینچئون خواهیم کرد.

وی افزود: در تیم ملی کشتی آزاد در مجموع ۴ نفر به صورت مشترک در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی حضور خواهند داشت، البته با توجه به فاصله کوتاه این ۲ پیکار کار کمی سخت است اما کشتی‌گیران تمام سعی خود را می‌کنند تا دل مردم را شاد کنند.

رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در خصوص برکناری سعید شیرزاد از مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: من در بحث کشتی فرنگی چندان ورود پیدا نمی‌کنم و این تیم مدیریت جدایی دارد ولی به هر صورت زمانی که مربی نتواند با سرمربی تیم ملی هماهنگ شود باید تغییراتی ایجاد کرد.

خادم ادامه داد: البته اینکه یک مربی تغییر پیدا کند نشان‌دهنده ضعف وی نیست ولی در تیم ملی تصمیم نهایی را در خصوص مربیان و کشتی‌گیران، سرمربی تیم اتخاذ می‌کند. البته جایگزین آقای شیرزاد نیز از همان مازندران انتخاب شده و به تیم ملی راه یافته است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد عنوان کرد: در حال حاضر تمرینات را سپری می‌کنیم تا با قدرت زیاد بتوانیم در مسابقات جهانی و پس از آن بازی‌های آسیایی شرکت کنیم و با مدال‌های خوش‌رنگ به ایران بازگردیم.

۱۳۹۳/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...