نسخه چاپی

گروكشی آقای منتخب برای تایید اعتبارنامه

عکس خبري -گروکشي آقاي منتخب براي تاييد اعتبارنامه

منتخب مردم تهران در تذكر آئین‌نامه‌ای گفت كه منتخب مباركه كه پرونده‌اش در شعبه 13 مطرح شد، سه ماه و یك روز زندان داشت و به 6 ماه زندان محكوم شده بود.


به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی کوچک‌زاده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی تذکری در صحن علنی مجلس به بند 11 ماده 23 آئین‌نامه داخلی مجلس استناد کرد و اظهار داشت: متاسفانه و با کمال تاسف و شرمندگی امسال هم یک اقدام خلاف اخلاق و زشتی در مجلس صورت گرفت که مورد نهی شما (لاریجانی) هم بود.

لاریجانی در اثنای سخنان کوچک‌زاده خطاب به وی گفت: این مسئله حل می‌شود.

کوچک‌زاده در ادامه از لاریجانی خواست که اجازه ادامه بیان تذکرش را بدهد و گفت: من می‌خواهم که از حق مجلس دفاع شود و هیچ مشکلی شخصا ندارم.

وی اضافه کرد: یک آقایی که پرونده‌اش در شعبه 13 که بنده عضو آنجا بودم، مطرح شد و اتفاقا اعضای شعبه با تسامح و بزرگواری با وجود اینکه این فرد سه ماه و یک روز زندان داشت و به 6 ماه زندان محکوم شده بود، پرونده‌اش را تائید کرده بودند اما این مسئله مورد اعتراض دو نفر از برادران بزرگوار قرار گرفت.

کوچک‌زاده ادامه داد:‌ من از مردم شریف مبارکه عذرخواهی می‌کنم که به این فرد رای مثبت دادند.

لاریجانی خطاب به کوچک‌زاده گفت:‌ شما نباید این طور صحبت کنید.

کوچک‌زاده در ادامه اظهار داشت: نخیر؛ این فرد به 22 نفر نماینده تهران یکجا اعتراض کرده و اگر هیچ دلیلی بر عدم صلاحیت وی نبود، همین گروکشی حاکی از عدم صلاحیت آقای ایران‌پور است.

لاریجانی در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: اولا که تذکر باید در دستور باشد و ثانیا اگر کار کسی ایراد داشت، نباید در علم نسبت به مردم آن شهر نکته‌ای را بگویید؛ ما پیگیر این مسئله هستیم ولی حق نبود این طور پشت میکروفن سخن بگویید.

۱۳۹۱/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...