نسخه چاپی

داعش خطاب به عناصر خود:

به كودكانتان سر بریدن را یاد بدهید!+ عكس

گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری، از عناصر خود خواسته است كه به كودكانشان سربریدن بیاموزند.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری، از عناصر خود خواسته است که به کودکانشان سربریدن بیاموزند.

سایت‌ها و صفحه‌های وابسته به داعش در اینترنت، تصاویری را از یک کودک لیبیایی منتشر کرده‌اند که با تقلید از سناریوی سربریدن "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی، سر عروسکی را از تنش جدا می‌کند.

این عکس با این پیام منتشر شده است: "به کودکانتان سربریدن را بیاموزید، تا به شما کمک کنند؛ فردا سرهای متعفن بسیاری وجود خواهد داشت".

در یکی از عکس‌های منتشر شده، کودکی نقابدار و چاقو به دست جلوی پرچم سیاه داعش ایستاده و عروسکی را به دست دارد. در عکس دیگر همان عروسک درحالیه سر آن از بدنش جدا شده، به زمین افتاده است.




روزنامه "الحیات" چاپ لندن نوشت: لباس این عروسک به رنگ نارنجی است، و یاد آور لباسی است که "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی پیش از بریده شدن سرش به دست یکی از اعضای انگلیسی گروه تروریستی داعش، به تن داشت.

گروه تروریستی داعش اردوگاه‌هایی را برای آموزش کودکان ایجاد کرده است.

مرکز موسوم به "دیده‌بان حقوق بشر سوریه" اعلام کرده است که داعش توانسته است هزاران کودک عراقی و سوری و دیگر کشورهای عربی را به خدمت بگیرد.

این مرکز وابسته به مخالفان که مقر آن در لندن قرار دارد، تأکید کرده است که این کودکان 12 تا 16 ساله در اردوگاه هایی ویژه در اطراف استان نینوا در عراق، استفاده از سلاح را آموزش می‌بینند.

الحیات به نقل از ناظران نوشت، داعش به دلیل سرخوردگی شدید اعضای خود به دنبال نسل جدیدی از تروریست‌ها است که از کودکی سلاح به دست گرفته باشند و هرگونه احساسی درون آنها مرده باشد.

2538882_348.jpg

2538884_614.jpg

۱۳۹۳/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...