نسخه چاپی

پیروانی: امیدوارم گل پدیده سالم باشد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوادار پرسپولیس حق دارد كه پیروزی تیمش را ببیند اما حق ندارد از همین ابتدای لیگ اعتراض كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، افشین پیروانی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: نیمه اول بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بازی کرد. حق ما پیروزی در این بازی بود و باید به سه امتیاز می‌رسیدیم.

وی با انتقاد از اعتراض هواداران پرسپولیس تصریح کرد: از هواداران پرسپولیس گله دارم که از دقیقه 45 شروع به انتقاد کردند. آنها باید بدانند که تیم نیاز به حمایت دارد. در دقیقه 90 توپ ما به تیر خورد اما رقبای ما همان توپ را به گل تبدیل کردند. از طرفی امیدوارم گلی که خوردیم سالم باشد، چون می‌گویند گل پدیده آفساید بوده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در پرسپولیس یکسری بازیکن جوان به تیم ملحق شدند که نیاز به زمان دارند. هوادار حق دارد که پیروزی تیمش را ببیند اما حق ندارد از همین ابتدای لیگ اعتراض کند.

پیروانی در خصوص اعتراض بازیکنان پدیده و عدم رعایت بازی فیرپلی از سوی بازیکنان پرسپولیس گفت: معنی فوتبال این نیست که بازیکنان یک تیم مدام خودشان را به زمین بیندازند. آنها بازی خوبی مقابل ما انجام دادند و تلاش‌شان را کردند اما بهتر است دنبال اینگونه بازی‌های فیرپلی نباشند.

۱۳۹۳/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...