نسخه چاپی

یك زن، سركرده مخوف‌ترین باند زنجان

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان گفت: باند چهار نفره زورگیران كه هدایت آن را یك زن برعهده داشت در مكان‌های خلوت و دور از شهر با سلاح سرد كمین كرده و پس از تهدید طعمه‌های‌شان، آن‌ها را شكنجه، ضرب و شتم و اموال‌شان را سرقت می‌كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ «مراد جعفری» اظهار کرد: 22 تیرماه اعضای این باند مردی را با تهدید به نقطه‌ای خلوت کشانده و پس از شکنجه مبلغ 27 میلیون ریال وجه نقد وی را سرقت می‌کردند.

وی تصریح ‌کرد: پس از این شکایت، تیمی از مأموران آگاهی زنجان با دستور قضایی رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند.

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حالی که تحقیقات ادامه داشت کارآگاهان با چند شکایت دیگر رو به رو شدند که نشان می‌داد چند نفر به زور به منزل پیرمردی وارد و اموالش را سرقت می‌کنند.

جعفری گفت: هم‌چنین دو زن و شوهر که برای تفریح به محلی در نزدیکی روستای نقطه‌بندی شهرستان زنجان که محلی خلوت بود و در آن محل بعلت عدم پوشش شبکه، امکان برقراری ارتباط تلفنی میسر نبوده توسط اعضای باند تهدید و پس از ضرب و شتم وجه نقد و طلاهای‌شان سرقت می‌شود.

وی ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات و با کمک شاکیان و مال‌باختگان و چهره‌نگاری متهمان موفق شدند متهمان را به نام‌های «الف-ع»، «س-الف» و «ح - م» شناسایی کنند.

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان گفت: زمانی که تلاش‌ها برای دستگیری متهمان ادامه داشت مأموران دریافتند این باند چهار نفره پس از ضرب و شتم یک زن و شوهر دیگر اموال آنها را نیز سرقت کرده‌اند.

جعفری افزود: در شرایطی که متهمان زندگی مخفیانه‌ای را برای عدم شناسایی و دستگیری آغاز کرده بودند کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند.

وی گفت: پس از شناسایی مخفیگاه چهار زورگیر خشن سرانجام طی دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های خرم‌دره و خدابنده توسط مأموران آگاهی زنجان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان یادآورشد: متهمان در بازجویی‌ها به زورگیری، شکنجه و ضرب و شتم مال‌باختگان اعتراف کرده و مدعی شدند که در محل‌های خلوت و کم‌تردد کمین کرده و به سرقت و اعمال مجرمانه دست می‌زدند.

جعفری خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها و شهروندان تقاضا داریم از تردد در مکان‌های خلوت که امکان ارتباط وجود نداشته باشد حتی‌المقدور خودداری و حتماً موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذاشته و موارد را از طریق قانونی پیگیری کنند.

۱۳۹۳/۶/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...