نسخه چاپی

وزیر دفاع:

شهیدان رجایی و باهنر ، اسوه های مدیریت و كار جهادی هستند

سردار سرتیپ پاسدارحسین دهقان، به مناسبت روز صنعت دفاعی و هفته دولت كه در ارتباط با جشنواره مالك اشتر وزارت دفاع سخن می گفت، روز صنعت دفاعی را به عنوان روزی مهم و مسوولیت آفرین دانست و افزود : لطف و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به صنعت دفاعی، حس مسوولیت و تلاش مضاعفی را در میان تلاشگران این صنعت تقویت می كند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامی داشت روز صنعت دفاعی و هفته دولت و پاسداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر از این شهیدان والامقام به عنوان اسوه های مدیریت و کار جهادی یاد کرد که در دوران کوتاه خدمت و شرایط سخت حاکم بر آن روزها ، خدمات ماندگاری از خود به یادگار گذاشته اند .
سردار سرتیپ پاسدارحسین دهقان، به مناسبت روز صنعت دفاعی و هفته دولت که در ارتباط با جشنواره مالک اشتر وزارت دفاع سخن می گفت، روز صنعت دفاعی را به عنوان روزی مهم و مسوولیت آفرین دانست و افزود : لطف و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به صنعت دفاعی، حس مسوولیت و تلاش مضاعفی را در میان تلاشگران این صنعت تقویت می کند.

وی تصریح کرد: این حس مسوولیت باعث می شود که تلاشگران این صنعت همواره در جهت اجرای صحیح ماموریت های محوله و پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح قدم های استوار و محکمی بردارند.

وزیردفاع تصریح کرد: یک جامعه، فرد و سازمان در انجام ماموریت ها و وظایف مربوط ، دارای یک سری ویژگی های خاص است که آن را از سایرین متمایز می کند .

سردار دهقان افزود: این ویژگی ها منعکس کننده آن مجموعه ها یا فرد است و به میزانی که این هویت یا ویژگی خاص یک سازمان ، برای اعضا آن مشخص تر باشد ، سازمان مربوط ، مسیر پیشرفت و ترقی را بهتر و سریع تر طی خواهد کرد.

وزیر دفاع در ادامه به نقش و جایگاه مهم محرک ها در حرکت سازمان به سمت اهداف اصلی خود تاکید کرد و گفت: عوامل محرک آفرین و مهم سازمانی باید در ذات یک سیستم به طور کامل نهادینه شود تا بسیاری از فعالیت ها و اقدامات، از حالت شکلی شدن و رفع تکلیف خارج شود .

سردار دهقان افزود : وزارت دفاع نیز در انجام ماموریت ها و وظایف خود باید به صورت ذاتی، رو به جلو و به سمت اهداف خود حرکت کند که این مهم با شناسایی چشم اندازها و برنامه ریزی های دقیق و سازمان یافته محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رشد و تعالی سازمانی باید به عنوان امری ذاتی در سازمان ها نهادینه شود، خاطر نشان کرد: در صورت تحقق این هدف ، اراده عظیمی در مجموعه سازمان شکل می گیرد که راه های رسیدن به اهداف را هموارتر و جنبه های صوری و ظاهری را تبدیل به عامل متمایز کننده می نماید.

وزیر دفاع در ادامه مراسم از مدیران وزارت دفاع در بخش های گوناگون که در انجام وظایف و اهداف سازمانی ، با نگاه عمیق و دید باز، تمام تلاش خود را در جهت اعتلای توان دفاعی نیروهای مسلح و کمک به برنامه های توسعه ای جمهوری اسلامی ایران به کار می گیرند تشکر و قدردانی کرد .

جشنواره مالک اشتر با هدف رصد ، پایش و بررسی عملکرد وزارت دفاع و تلاش برای شتاب دادن به حرکت سازمان های وزارت دفاع نیمه اول شهریور ماه برگزار می شود.

توسعه شایسته سالاری و معرفی و تقدیر از سازمان ها و مدیران موفق وزارت دفاع از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود .

۱۳۹۳/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...