نسخه چاپی

به كارگیری حامیان فتنه ابزار تقویت ریشه‌های فتنه است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به كارگیری دو نفر از عناصر و حامیان فتنه در وزارتخانه مورد نظر اصلی‌ترین اشكالی بود كه از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران "حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی" با اشاره به استیضاح وزیر علوم و تحقیقات و فناوری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افرادی که به هر دلیل در فتنه و پس از آن حضور داشتند نباید در مناصب حکومتی و پست‌های کلیدی نظام مشغول به فعالیت باشند که این امر برای مردم و نمایندگان در مجلس حساسیت برانگیز است.

وی به حساسیت وزرات علوم تحقیقات در تربیت نیروهای و نسل جوان کشور اشاره و تصریح کرد: وزارتخانه‌ای که اساس و بنیان فرهنگ، علم، دانش و پژوهش کشور است به طور طبیعی دارای حساسیت‌های خاصی می‌شود لذا نمایندگان کسانی را می‌خواهند که جز حامیان فتنه نباشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به کارگیری دو نفر از عناصر و حامیان فتنه در وزارتخانه مورد نظر اصلی‌ترین اشکالی بود که از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد چرا که این امر قطعا موجب تقویت دوباره ریشه‌های فتنه در کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی درباره پیام مجلس شورای اسلامی به دولت در انتخاب وزیر پیشنهادی علوم خاطرنشان کرد: حرکت وزرای پیشنهادی در راستای منویات "رهبری معظم" و نظام از جمله مهمترین پیام‌هایی بود که در این استیضاح باید مورد توجه دولت قرار بگیرد.

۱۳۹۳/۶/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...