نسخه چاپی

مجلس از توضیحات وزیرارشاد قانع‌ نشد

سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: توضیحات وزیر ارشاد درباره اكران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» برای كمیسیون قابل پذیرش نبود.

به گزارش نما به نقل از فارس، سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در مورد جزئیات جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سؤالات بذرپاش و نوباوه نمایندگان تهران از وزیر ارشاد درباره یارانه مطبوعات گفت:‌ آقای بذرپاش از پاسخ وزیر قانع نشد و سؤال به صحن ارجاع می‌شود.

وی از قانع شدن مشروط نوباوه از پاسخ علی جنتی خبر داد و افزود: آقای صرامی نماینده خمینی شهر درباره کمبود امکانات فرهنگی حوزه انتخابیه خود سؤال پرسید که پاسخ‌های وزیر ارشاد او را قانع نکرد، همچنین آقای خدایی سوری نماینده سلسله و دلفان سؤال مشابهی در مورد حوزه انتخابیه خود مطرح که با قولی آقای جنتی داد، این نماینده قانع شد.

طاهری با اشاره به قانع شدن رستمیان،‌ نماینده دامغان و خسروی، نماینده سمنان گفت:‌ پس از اتمام سؤالات نمایندگان،‌ کمیسیون جلسه وزیر و معاونان را با موضوع اعتراض نسبت به وضعیت تئاتر، سینما و موسیقی کشور ادامه داد و به‌ویژه درباره اعطای مجوز اکران فیلم «عصبانی نیستم» اعتراض صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پاسخ وزیر و معاونان این بود که بخش‌هایی از این فیلم،‌ حذف شده است، اما این پاسخ برای اعضای کمیسیون فرهنگی قانع‌کننده نبود.

۱۳۹۳/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...