نسخه چاپی

اولین پس‌لرزه‌های شكست در اسرائیل

با پذیرش شكست توسط رژیم صهیونیستی اولین پس لرزه های آن با اظهار نظر تنی چند از شخصیت های صهیونیستی برای ایجاد تغییراتی در تركیب كابینه ائتلافی نتانیاهو آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالیکه حتی پیش از اعلام پذیرش بی قید وشرط اتش بس توسط صهیونیستها وقبول شروط مقاومت در گشودن تمامی گذرگاه های غزه ، احتمال فروپاشی کابینه نتانیاهو بر سرزبان تحلیلگران قرار گرفته بود اما از لحظه اعلام این پذیرش وزرای کابینه صهیونیستی نیز خواستار تغییراتی در این کابینه شدند.

یوفال اشتاینس ، وزیر امور اطلاعات کابینه رژیم صهیونیستی با اعتراف به بحرانی بودن این کابینه تاکید کرد ما در شرایطی قرار داریم که نیاز به دولت وحدت ملی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود.

وی تاکید کرد ما اکنون بر سر دو راهی سختی قرار گرفته ایم وباید برای انتخاب صحیح به وحدت وتوافق نظر فراگیر دست یابیم.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از این وزیر عضو لیکودی تاکید کرد ، ما اکنون در شرایطی قرار گرفته ایم که باید تصمیمات دشواری را اتخاذ کنیم واین مسئله صرفا با تغییرات بنیادین در کابینه فعلی وشکل گیری دولتی فراجناحی ووحدت ملی میسر خواهد بود.

اشاره می شود بر اساس توافق آتش بس طولانی مدت صهیونیستها موظفند همزمان با اجرایی شدن آتش بس تمامی گذرگاه های غزه را گشوده و این منطقه را از محاصره خارج کنند.

۱۳۹۳/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...