نسخه چاپی

شاهرودی:دایی خودش برود

شاهرودی گفت: احتمال سقوط پرسپولیس با این شرایط وجود دارد و به نظر من یكی، دو بازیكن دیگر فرصت بدهند و اگر وضعیت عوض نشد سریع دایی را عوض كنند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر علی دایی همانطور که مدعی است عاشق پرسپولیس است در صورتی که در 2 بازی آینده نتوانست نتیجه بگیرد خودش استعفا بدهد و از این تیم برود تا شاید با مربی دیگری پرسپولیس بتواند روزهای بهترین را نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارد تجربه کند.


*چرا پرسپولیس به این روز افتاده که در قعر جدول به سر می‌برد؟

نمی‌دانم چه بگویم. واقعا 5 بازی و 5 امتیاز برای پرسپولیس که تیم بزرگی است و کلی هوادار دارد خیلی‌ نگران‌کننده است. پرسپولیس انگار مریض است و قبل از فصل معلوم نیست با این تیم چه کرده‌اند، چون شرایط پرسپولیس شرایط خوبی نیست.

*ایراد فنی پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس در آزادی که زمین به این خوبی دارد از توپ‌های بلند استفاده می‌کند، اما در زمین خراب اهواز جلوی فولاد روی زمین کار می‌کند. پرسپولیس چند بازیکن تکنیکی دارد که می‌توانند از یار مستقیم خود عبور کنند، اما در عرض حرکت می‌کنند و همان توپ‌ها تبدیل به ضدحمله می‌شود، در صورتی که باید در عمق حرکت کنند. محمد نوری چند بازی است که روی نیمکت می‌نشیند، اما وقتی 900 میلیون به بازیکن پول می‌دهی باید بازی کند، نه اینکه او را بیرون بگذاری.

*چرا پرسپولیس اینقدر مصدوم می‌دهد؟

تمرینات قبل از فصل خوب نبوده که این اتفاقات می‌افتاد. وقتی تیم فوتبال بازی می‌کند و بدن‌ها هم خراب است، یعنی اینکه قبل از فصل هیچ کاری نکرده‌اند و اگر خوب کار کرده بودند ثمره آن را در این 5 بازی می‌دیدیم. ما گفتیم پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود و آنقدر خوب کار می‌کند که همه تیم‌ها بترسند، اما حالا چه شرایطی دارد؟ یکی از هواداران به من می‌گفت وقتی شما بازی می‌کردید و دیر به بازی می‌رسیدیم و دقیقه 20 بود می‌پرسیدیم پرسپولیس چند تا زده؟ الان هر تیمی وارد بحران می‌شود پرسپولیس از بحران درش می‌آورد و تیم‌های دیگر می‌گویند می‌رویم 3 امتیاز را از پرسپولیس می‌گیریم که این مساله برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس خیلی بد است.

*علی دایی به عنوان سرمربی چقدر مقصر است؟

همه مقصر هستند و سرمربی به عنوان نفر اول نقش اصلی را دارد چون از 3 ماه قبل از فصل خوب استفاده نکرده است. چند بازیکن هستند که نباید در ترکیب تیم باشند که متاسفانه بازی می‌کنند و تیم به این روز افتاده است.

*با تغییر دایی موافق هستی؟

اگر الان او را کنار بگذارند باید کلی پول بدهند. دایی هم برود چون خوب کار نکرده و بازیکن هم ندارد، شرایط همین طوری است.

*اگر شرایط همین‌طوری باشد چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس خواهد بود؟

احتمال سقوط پرسپولیس با این شرایط هست. به نظر من یکی - دو بازیکن دیگر فرصت بدهند و اگر وضعیت عوض نشد سریع دایی را عوض کنند. تعارف ندارد و وقتی دایی نمی‌تواند باید برود. دایی اگر پرسپولیس را دوست دارد و شرایط هم همین‌طور باشد خودش استعفا بدهد و دنبال پول نباشد. دایی ادعا می‌کند پرسپولیسی است و پرسپولیس را دوست دارد پس خودش برود تا مربی دیگری بیاید و تیم از بحران خارج شود.

۱۳۹۳/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...