نسخه چاپی

یادداشت تازه منتشر شده از رهبر معظم انقلاب اسلامی /عكس

یادداشتی كه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفتر یادبود آستانهٔ مقدسهٔ حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها نوشته‌اند، منتشر شد.

به گزارش  نما به نقل از  ابنا ، در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI. IR یادداشتی را که حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در سوم مهرماه ۱۳۷۲ در دفتر یادبود آستانهٔ مقدسهٔ حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها نوشته‌اند و در حرم مطهر نگهداری می‌شود، منتشر می‌کند.

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

السّلام علیکم یا أهلَ بَیتِ النّبوة و مَوضِعِ الرّسالَة، السّلام عَلَیکِ یا قُرّةَ عَین آلِ الرّسُولِ (صلوات‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم)

افتخار خدمت در این آستان بلند‌پایهٔ ملک‌پاسبان بر شما آقایان و عزیزان مبارک و گرامی باد. حقّ بزرگِ این سرچشمهٔ نور و هدایت که یکی از ثمرات آن، تشکیل حوزهٔ علمیهٔ عظیم‌الشأن در سایهٔ این بقعهٔ مبارک است، چنان عظیم است که زبان و قلمِ چون من حقیر و ناتوانی را رساییِ بیان آن نیست. این حق بر دوش همهٔ کسانی که از برکات این بقعه و این حوزه بهره‌مند شده‌اند، وظائفی را در خورد توان و امکان می‌گذارد. خداوند شما و همهٔ متمسکین به ذیل ولایت رفیعهٔ اهل بیت وحی و فضیلت را موفق به أدای این وظائف بدارد. اینک حرم مطهّر و بیوتات مطهّرهٔ اطراف آن، بحمدالله از وضع شایسته‌تری نسبت به گذشته برخوردار است و وسعت و نظافت و ابّهت و انتظامی بیش از گذشته دارد. این رشتهٔ بهسازی باید انشاءالله ادامه یابد و به‌موازات آن صفابخشیدن به فضای معنوی و روحی و امکان انتفاع از هدایت الهی در این مکان مقدس نیز باید مورد توجه و اهتمام باشد. خداوند عالمِ عظیم‌القدر مرحوم آیت‌الله حاج‌شیخ عبدالکریم حائری و مرحوم آیت‌الله بروجردی رحمهم‌الله‌تعالی را با مضطجعهٔ این مَضجع شریف محشور فرماید و روح مقدس امام بزرگوار را که روحی در همهٔ تلاش‌های گذشتگان دمید، به عالیترین درجات نائل فرماید و شما آقایان عزیز را حفظ کند.

index.jpg

۱۳۹۳/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...