نسخه چاپی

سخنان وزیر ورزش علیه وزرای قبلی

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اعضای اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران گفت: سال‌های سال كسانی بر ورزش ما قیم شدند كه فاقد صلاحیت فنی بر آن بودند.

به گزارش نما ، هشتادوهشتمین جلسه شورای مرکزی اتحادیه فوتبال با حضور محمود گودرزی و در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در شروع این نشست عزیز محمدی به عنوان رئیس مجمع در باب خصوصی سازی، درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی، آکادمی‌ها و مدارس فوتبال و همین طور نظارت بر امور فدراسیون فوتبال صحبت کرد و در ادامه چند تن از مدیران پیشنهادات، انتقادها، مشکلات و نظراتشان را پیش از صحبت های وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند.

اکثر نفرات حاضر در این جلسه مباحثی را در زمینه های پایبندی به قوانین، توجه به فوتبال پایه، توجه به زیر ساخت ها، معافیت اسپانسرهای حاضر در ورزش از مالیات و همین طور آموزش پایدار در فوتبال و ارتباط بیشتر با سایر ارگان‌های دولتی مطرح کردند.

حاضران در این جلسه خواستار اصلاح قوانین قدیمی در حوزه ورزش و اصلاح نگرش در عرصه فوتبال شدند و از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردند تا مانع هجمه های نادرست علیه فوتبال شود.

عدم ثبات در کار مدیران ورزشی و به سرانجام نرسیدن برنامه های بلند مدت از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه توسط مدیران فوتبال بود.

پس از پایان صحبت های مدیران و اعضای اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران، محمود گودرزی با تشکر از مباحث مطرح شده، گفت: نگاه من به فوتبال دفاع از آن است که اگر این نگاه دفاع را در خود نداشت ادامه وضعیت قبلی را در فوتبال می خواستم. به عنوان مثال برای قرمز و آبی از این طرف و آن طرف چند میلیارد می گرفتیم و قصه قدیمی را ادامه می دادیم و در نهایت به بدهی های این دو باشگاه در پایان فصل مبالغ هنگفت دیگری اضافه می شد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: نظرم این است که پیرایه‌ها گِرد فوتبال را گرفته است و بایستی به کمک مربیان، بازیکنان، تماشاگران و رسانه ها از این فوتبال دفاع کنیم و نگذاریم مشکلات آن، افسارگسیخته ادامه پیدا کند. البته بعضی ها تمکین نمی کنند و به جای حل مشکلات توسط متخصصان آن را به مراجع دیگر می برند؛ حال اینکه سال‌های سال کسانی بر ورزش ما قیم شدند که فاقد صلاحیت فنی بر آن بودند.

گودرزی با اشاره به اینکه علت اصلی این مشکلت به خود ما بر می گردد تاکید کرد: سالها دنبال قیم بودیم و منتظر که دیگران از قسمت های مختلف و غیر از ورزش بیایند و مشکلات ما را حل کنند؛ این خطاست و راهی است غلط. پیرایش ورزش و فوتبال باید دست خودمان باشد برای همین از مدیران، پیشکسوتان و صاحب نظران می خواهم که باور کنیم بیماری های فوتبال به سمت ماست. بنشینیم فکر کنیم، مشورت کنیم و مشورت بگیریم و در کنار هم راهکاری پیدا کنیم و با زدودن این پیرایه ها اعتماد مردم را برگردانیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۳/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...