نسخه چاپی

زرینچه از هیئت مدیره استقلال استعفا داد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال رسما استعفای خود را به هیئت مدیره این باشگاه اعلام كرد.

به گزارش فارس، جواد زرینچه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که به خاطر نحوه انتخاب امیر قلعه نویی اعتراض داشت امروز رسما استعفای خود را به محمد عباسی وزیر ورزش تقدیم کرد.

متن استعفای جواد زرینچه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمد عباسی

وزیر محترم ورزش و جوانان

سلام علیکم

احتراما به استحضار میرساند ، نظر به سیاستهای وزارت ورزش و جوانان و در راستای استفاده از تجربیات پیشکسوتان ورزش در امور و با توجه به لطف و عنایت ویژه جنابعالی نسبت به اینجانب ، در مورخ 9/7/1391 طی حکمی از سوی آن مقام محترم بعنوان عضو هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران منصوب شدم . از آن زمان تاکنون بنا به احساس وظیفه و تکلیف نسبت به هواداران خونگرم باشگاه و مجموعه تیم استقلال در وسع توان در انجام وظایف محوله تلاش نموده و از هیچ کوششی در اجرای فرامین و منویات آن وزارتخانه فروگذار نبوده ام. اینک با توجه به پاره ای از مشکلات بوجود آمده ناشی از عدم رعایت صداقت در گفتار و رفتار و نیز تصمیم گیری های نامناسب و فردی در برگزاری و اداره جلسات هیات مدیره و نیز اعتراض به نحوه برگزاری غیراصولی جلسات و چگونگی انتخاب مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال ، برخلاف میل باطنی ام از سمت عضویت در هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران کناره گیری نموده و بدینوسیله مراتب اعتذار و قدردانی خویش را از اعتماد و حسن نظرمقام عالی وزارت و کلیه پیشکسوتان بزرگ استقلال و هواداران فهیم ابراز میدارم .

بی شک بزرگترین افتخار برای "جواد زرینچه " بعنوان سربازی کوچک، خدمت خالصانه و بی منت برای استقلال عزیز و هواداران پرشور آن بوده و در هر کجا که باشم برای موفقیت تیم و شادی دل میلیونها هوادار استقلالی دعا خواهم کرد .

بدیهی است که رویت و مطالعه " عناوین " فهرست وار پیوست (فقط طی یک هفته اخیر) و نتیجه اتفاقات به دست آمده

(مجموعه اتفاقاتی که می توان از آنها بعنوان نمایش یا توهین به افکار عمومی و ایجاد فضای بداخلاقی یا زیرپا گذاشتن ارزشهای اخلاقی از آنها نام برد ) عدم هماهنگی لازم و وجود اختلاف اساسی میان رییس هیات مدیره و مدیرعامل محترم که متاسفانه تیم را در هفته های پایانی لیگ به حاشیه برد و نیز صحت عرایض اینجانب را تایید خواهد نمود .

لازم به ذکر است که تنها اظهارنظر مشترک میان مصاحبه های رییس هیات مدیره و مدیرعامل محترم ، الزام در"قهرمانی لیگ برتر" و قول سرمربی جدید برای قهرمان شدن در لیگ برتر می باشد که قطعا این موضوع در انتخاب سرمربی محترم جدید لحاظ شده است .

در پایان لازم می دانم یاد و خاطره اسطوره بزرگ باشگاه استقلال مرحوم "ناصرحجازی " که همواره به رعایت صداقت و صراحت کلام شهره بود ، گرامی بدارم .

به امید موفقیت روزافزون "استقلال" ایران زمین و شادی دل هواداران عزیز در مسابقات داخلی و بین المللی انشاا....

برادر کوچک شما

جواد زرینچه

تنها اظهار نظر مشترک میان رییس هیات مدیره محترم و مدیرعامل محترم :

رییس هیات مدیره : همه تفاوت قهرمانی جام حذفی و لیگ را می‌دانند. برای ما جام قهرمانی لیگ برتر مهم است (خبرگزاری مورخ 5/3/91)

مدیرعامل : هر کدام از مربیانی که قول قهرمانی بدهند و شرایط استقلال را سنجیده و با آن کنار بیایند بعنوان سرمربی انتخاب می کنم . (برنامه تلویزیونی ورزش از نگاه 2 مورخ 6/3/91)

عناوین اختلافات :

رئیس هیئت‌مدیره: جام قهرمانی استقلال از قهوه‌خانه‌ها سر درآورده و باشگاه موزه ندارد! (خبرگزاری مورخ 5/3/91)

مدیرعامل: چرا باشگاه استقلال موزه ندارد. سؤال من این است که مگر رسولی نژاد قبل از من در باشگاه استقلال نبودند،‌برای این باشگاه چکار کردند، چرا موزه نزدند، ثمره حضور ایشان در استقلال حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود، حالا از من موزه می‌خواهند؟ مگر خود ایشان برای باشگاه استقلال چکار کرده است که حالا این حرف‌ها را مطرح می‌کند. (خبرگزاری مورخ 6/3/91)

رئیس هیئت‌مدیره: کسانی که به دنبال نفع شخصی هستند باید کنار بروند (خبرگزاری مورخ 5/3/91)

مدیرعامل : زدن این حرف‌ها درست نیست. گفته‌اند که قرارداد بازیکنان مشخص نیست و پول باشگاه وضعیتش مشخص نیست. بیایند بررسی کنند ببینند چه اتفاقی افتاده. مگر من می‌توانم پول باشگاه را به حساب شخصی‌ام واریز کنم که این‌گونه حرف می‌زنند. (خبرگزاری مورخ 6/3/91(

رئیس هیئت‌مدیره: چک شخصی یعنی چه؟

چرا با 15میلیارد کسب درآمد هنوز بازیکنان مصاحبه می‌کنند پولی دریافت نکرده‌اند؟ یا هنوز طلبکارند؟

پول بیاید به حساب دولتی و از حساب دولتی باشگاه برود به یک حساب دیگر و از آن حساب به حساب شخصی برود و چک شخصی داده شود، این در هیچ کجای دنیا معمول نیست. (خبرگزاری مورخ 5/3/91)

مدیرعامل : اگر مرا نمی‌خواهند بگویند نمی‌خواهیم دیگر چرا تهمت می‌زنند. باشگاه استقلال 11 میلیارد و 800میلیون تومان بدهی انباشته دارد که این رقم با 3 میلیارد بدهی است که در زمان مدیریت من برجای گذاشته شده است. (خبرگزاری مورخ 6/3/91(

رئیس هیئت‌مدیره: در آینده من در این خصوص هم مطالبی را دارم که جهت روشن شدن افکار عمومی مطرح خواهم کرد. (خبرگزاری مورخ 5/3/91)

مدیرعامل :من در خصوص اتفاقاتی که در باشگاه طی ماه‌های گذشته افتاده است، حرف‌های عجیب و غریبی دارم که بعداً خواهم گفت. (خبرگزاری مورخ 6/3/91(

رئیس هیئت‌مدیره: تعطیل کردن تمرین توسط بازیکنان ،‌شو و نمایش بود. نباید به متخلفان اجازه بازی می دادند (خبرگزاری مورخ 5/3/91)

مدیرعامل : کی گفته است ما جباری را بخشیدیم؟ (خبرگزاری مورخ 6/3/91(

مدیرعامل : عضو هیئت مدیره مهدی رحمتی را مهاجم می داند (برنامه تلویزیونی جام جم)

رییس هیئت مدیره : فردی مصاحبه می‌کند و می‌گوید هیئت مدیره گفته رحمتی باید مهاجم شود، در حالی‌که به‌طور مشخص اسم برده شد از عنایتی. (خبرگزاری مورخ 5/3/91)

رییس هیات مدیره : مدت‌هاست در استقلال به این نتیجه رسیده‌ایم که برای ساختن آینده‌ای روشن،‌نیاز به ایجاد تغییر داریم، اکنون زمان مناسب برای تغییر و ترمیم استقلال فرا رسیده.

مدیرعامل : رئیس هیئت‌مدیره استقلال می‌خواهد مدیرعامل باشگاه باشد

رییس هیئت مدیره : ما از مظلومی لیست بازیکنان فصل بعد را خواسته ایم

مدیرعامل : من نمی‌فهمم هیئت‌مدیره چرا باید از سرمربی تیم لیست بخواهد؟! فردا من از سرمربی تیم چطور کار بکشم؟! من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه چطور می‌توانم از سرمربی تیم کار بخواهم در صورتی که تیمش را با نظر هیئت‌مدیره بسته است؟!

رییس هیئت مدیره :قلعه نویی با نظر هیئت مدیره سرمربی استقلال شد

مدیرعامل : هیئت‌مدیره نمی‌توند سرمربی انتخاب کند

رییس هیئت مدیره : با محاسبه پول‌هایی که از وزارت ورزش، سازمان لیگ، تبلیغات روی پیراهن و فروش بازیکن داشته، حدود 15میلیارد تومان درآمدزایی کرده است. برای ما عجیب است که بازیکنان از باشگاه طلبکارند.

مدیرعامل : آیا این کار درست است که رییس هیئت مدیره ، مدیرعامل را دزد خطاب کند ؟ این آقایان نه تنها حداقل ها را برایم فراهم نکرده اند بلکه تهمت هم زده اند که ما پول گرفته ایم و مشخص نیست کجا رفته است. این صحبت ها و تهمت های آقای رسولی نژاد دیگر نخ نما شده است.

رییس هیئت مدیره : فتح‌الله زاده جزو گزینه‌های ما نیست

رئیس هیئت‌مدیره :‌علی فتح‌الله‌زاده خود را گزینه مدیرعاملی کرد

رییس هیئت مدیره : فتح‌الله‌زاده تا پایان فصل مدیرعامل است. از فردا قرارداد بازیکنان ثبت می‌شود.

رییس هیئت مدیره : تکلیف نهایی فتح‌الله‌زاده در جلسه بعدی روشن می‌شود.

۱۳۹۱/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...