نسخه چاپی

نماینده مردم تهران در گفتگو با نما:

وزیر پیشنهادی وزارت علوم نباید از خطوط قرمز عبور كرده باشد/ تغییر در انتصابات اخیر از انتظارات نمایندگان است

عکس خبري -وزير پيشنهادي وزارت علوم نبايد از خطوط قرمز عبور کرده باشد/ تغيير در انتصابات اخير از انتظارات نمانيدگان است

حسین طلا گفت:وزیر پیشنهادی دولت نباید جزو افرادی باشد كه در جریانات سال 88 از خطوط قرمز نظام عبور كرده و به عبارتی به واسطه حضور در این جریانات بسیاری از فرصتهای نظام را ازبین برده باشد.

حسین طلا نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با ویژگی های وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم و تحقیقات گفت: برای انتصاب وزیر یکسری ویژگیها به صورت عام وجود دارد که باید رعایت شود و وزیر پیشنهادی دولت باید از آن برخوردار باشد. مدیر و مدبر بودن و داشتن برنامه مناسب از همین ویژگی ها است . ضمن آنکه وزیر علوم باید از مجموعه هیئت علمی دانشگاه باشد و دارای مقبولیت در بین طیف دانشگاهی باشد.
وی تصریح کرد: البته با توجه به شرایط پیش آمده در این وزارتخانه وحساسیت های ایجاد شده به نظر می رسد ؛ وزیر پیشنهادی دولت نباید جزو افرادی باشد که در جریانات سال 88 از خطوط قرمز نظام عبور کرده و به عبارتی به واسطه حضور در این جریانات بسیاری از فرصتهای نظام را ازبین برده باشد و یا اینکه همکار ان خود را از افرادی قرار دهد که آنها نیز با واسطه و یا بدون واسطه در این امر دخیل بوده باشند، وگرنه مجلس با این شرایط به وزیر اعتماد نخواهد کرد.
طلا در پاسخ به خبرنگار نما ،در رابطه در خواست نمایندگان از وزیر پیشنهادی دولت برای تعویض انتصابات اخیر در وزارت علوم اذعان داشت: معمولا نمایندگان در جلساتی با وزرا از انتظارات و دغدغه های خود صحبت می کنند . به نظر می رسد تغییر در روند انتصابات اخیر یکی از سوالهای اساسی نمایندگان از وزیر پیشنهادی باشد .

۱۳۹۳/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...