نسخه چاپی

ابراهیم‌زاده:

" كار سختی برابر تیم آسیایی نفت داریم "

سرمربی تیم فوتبال پیكان گفت: برابر تیم نفت كه توانسته سهمیه آسیایی كسب كند كار بسیار سختی خواهیم داشت.

ببه گزارش نما به نقل از تسنیم، منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم نفت تهران و پیکان و با اشاره به حضور خبرنگاران در روز تعطیل کاریشان عنوان کرد: برای خبرنگاران هیچ روزی تعطیل نیست و آنها همیشه با توان بالا کار می‌کنند که جا دارد به همه خدا قوت بگویم که با تلاششان اخبار درستی را مخابره می‌کنند.

وی با اشاره به دیدرا تیمش برابر نفت افزود: مطمئن هستم فوتبالی که دو تیم ارائه می‌کنند باعث می‌شود فردا یک بازی بسیار خوب را ببینیم. ما اکنون شرایط بسیار خاصی داریم و امیدوارم بتوانیم مقابل تیم نفت نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان یادآور شد: فردا مقابل تیمی بازی داریم که توانسته سهمیه آسیایی کسب کند و در لیگ سیزدهم به مقام سوم رسیده است که مطمئنا بازی سختی برابر نفت خواهیم داشت. آنها بازیکنان جوانی دارند که فوتبال را به خوبی بازی می‌کنند و امیدوارم ما هم بتوانیم فوتبال بسیار با برنامه و خوبی را ارائه کنیم.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه محمد نصرتی را به دلیل 3 اخطاره بودن در اختیار ندارد عنوان کرد: در بازی با نفت همه بازیکنان‌مان بجز نصرتی را در اختیار خواهیم داشت و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم نتیجه بگیریم تا در ادامه راه مسیرمان را تغییر دهیم و امیدوارم با یک پیروزی بازیکنانمان به خواسته‌ای که دارند برسند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا باید از بازی پیکان و نفت بازی هجومی را شاهد باشیم گفت: حداقل انتظار ما از بازی همین است و می‌خواهیم فوتبال خوبی ارائه دهیم تا همه از آن لذت ببرند.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه آیا او سه بازیکن تیمش را به خاطر مسائل انضباطی تنبیه و اخراج کرده است خاطر نشان کرد: من به احترام شما و سازمان لیگ به نشست خبری آمدم و دوست دارم که در مورد بازی صحبت کنم. مطمئنا در روزهای آینده فرصت هست تا راجع به این مسائل حرف بزنیم هر چند مسئولان باشگاه همه اتفاقات را زیر نظر خواهند داشت. باز هم تاکید می‌کنم به غیر از نصرتی که محروم است ما تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم اما من تصمیم می‌گیریم که چه کسی به میدان برود.

وی در خصوص اینکه آیا مشکل گلزنی تیمش در بازی فردا حل می‌شود یا خیر اظهار داشت: مطمئنا این مشکل حل می‌شود چون ما بازیکنان گلزن زیادی داریم اما استرس گل زدن باعث شده این وضعیت پیش بیاید ولی مطمئن باشید که ما قطعا به گل می‌رسیم.

ابراهیم زاده در خصوص تاثیر بازیکنان با تجربه در تیمش هم گفت: مطمئن هستم بازیکنان با تجربه و آب‌دیده به خوبی می‌توانند به پیکان کمک کنند و این شرایط را برگردانند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا امتیاز از دست دادن تیمش او را نگران نمی‌کند گفت: قطعا این وضعیت ما را نگران می‌کند اما باید کار کرد تا نگرانی برطرف شود ولی مطمئن باشید من خیلی گردن‌کلفت کارم را انجام خواهم داد.

وی در خصوص اینکه آیا مسئولان باشگاه پیکان تا به حال به او اولتیماتومی داده‌اند یا خیر اظهار داشت: مطمئن باشید هر وقت اولتیماتومی به دستم برسد شما (خبرنگاران) زودتر از همه ما متوجه می‌شوید. الان هم اگر بحث حمایت از من توسط مدیریت باشگاه مطرح است همه شما آن را می‌شنوید و اگر چیزی غیر از این هم باشد باز آن را خواهید شنید.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: ما در مجموعه پیکان به هم اعتقاد کامل داریم و همین مسئله می‌تواند ما را جلو ببرد. البته من به رسانه‌ها پیشنهاد می‌کنم به جای اینکه تیتر بزنند پیکان واژگون شد و یا پنچر شد، تیتر بزنند پیکان در راه گاز دادن است. اتفاقا این گاز دادن در راه موفقیت است. بچه‌ها همه با هم همدل شده‌اند تا بازی‌های خوبی را ارائه بدهند و به موفقیت برسند.

سرمربی پیکان با یادآوری دوباره بازی پیکان با استقلال گفت: ما اگر از استقلال 3 گل خوردیم پس از بازی به بازیکنانم گفتم دیگر به فکر این مسابقه نباشند اما شما فکر می‌کنید اگر علیرضا فغانی داور آن بازی بود پنالتی دقیقه 9 ما را نمی‌گرفت؟ قطعا با توجه به جلساتی که در جام جهانی گذرانده چنین تصمیمی می‌گرفت. البته همه اینها اتفاقات فوتبالی است.

وی تصریح کرد: زمانی که ما دو بر صفر هم از استقلال عقب بودیم داور پنالتی روی سعید دقیقی را اعلام نکرد که اگر این اتفاق می‌افتاد شرایط فرق می‌کرد. هر چند معتقدم داور مسابقه همانطور که پنالتی دقیقه 9 ما را نگرفت در دقیقه 42 هم می‌توانست برای استقلال پنالتی بگیرد اما پنالتی دقیقه 9 بسیار تعیین کننده است که می‌تواند تاثیرگذار و اثربخش باشد اما به هر حال آن بازی هم تمام شده و ما با آرامش و استرس کم کارمان را ادامه می‌دهیم و قطعا شرایط بهتر می‌شود.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان و کادر مدیریتی پیکان دخالتی در امور فنی تیم دارند یا نه، گفت: اصلا دخالتی نبوده ما مجموعه‌ای هستیم که با هم صحبت می‌کنیم اما هر کسی مسئولیت و وظایف خودش را انجام می‌دهد.

سرمربی پیکان در واکنش به این سوال که چرا بازیکنانی که پیکان در این فصل جذب کرده نتوانسته‌اند عملکرد فصل گذشته‌شان را داشته باشند، گفت: دلیلیش جابجا شدن و حضور آنها در فضای جدید است و در مجموع باید بگویم که فرهنگ اولیه پیکان نیز یک نگرانی را در تیم بوجود آورده که شاید نتیجه نگیرد و دوباره به رده پایین‌تر سقوط کند. این موضوع استرس‌زاست اما شما ببینید که قبل از آغاز بازی‌های پیکان نیز دوستان چه چیزهایی نوشته‌اند و آنها نوشته بودند که استیل آذین دیگری در راه است. این مسائل در رسانه‌ها وجود دارد و من آنها را رصد می‌کنم.

وی ادامه داد: سعی کردم مسائلی که رسانه‌ها می‌نویسند را دنبال کنم تا چیزی یاد بگیرم و به این صحبت‌ها اهمیت می‌دهم البته به نظرم آنها که این مسائل را می‌نویسند ما را دوست دارند و سعی می‌کنند به ما کمک کنند. در برخورد با این مسائل سعی کردم فرهنگ ویژه‌ای داشته باشم و همه باید با یک فرهنگ فوتبالی سعی کنیم فوتبال رشد و آرام آرام رو به جلو حرکت کند. سال گذشته هر کسی که بازی‌های راه آهن را دنبال کرد متوجه شد که ما پیشرفت کرده‌ایم.

ابراهیم‌زاده در خصوص عملکرد فصل گذشته راه‌آهن گفت: ما توانستیم بازیکنان جوانی را به تیم راه آهن اضافه کنیم کاری به این نداریم که باعث شدیم پرسپولیس قهرمانی را از دست بدهد اما بازیکنان جوانی از جمله علیپور، شیرازی و ... را که به تیم اضافه کردیم توانستند به خوبی خودشان را نشان دهند و رشد را در این بازیکنان دیدیم اکنون نیزبازیکنان جوان و باتجربه‌ای داریم و مطمئن هستیم بازیکنان پیکان می‌توانند با تجربه خود به ما کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پیکان تیم‌های پایه دارد و وی نظارتی روی این تیم‌ها داشته یا خیر، گفت: در رده امید، زیر 19 سال، جوانان، نوجوانان و نونهالان تیم‌های پایه داریم و من شاید نظارتی روی آنها نداشته باشم اما تمام بازی‌های آنها را می‌بینم.

۱۳۹۳/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...