نسخه چاپی

انتقاد شدید پناهیان از وزارت ارشاد

ارشاد هیچگاه در خط مقدم انقلاب اسلامی فعال نبوده و بیشتر اداره‌كننده بخش‌های فرهنگی بوده كه در خطوط میانی عمل می‌كردند یا حتی در سطوحی عمل می‌كردند كه عقب‌تر از اصل انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام پناهیان ضمن انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد گفت: ارشاد هیچگاه در خط مقدم انقلاب فعال نبوده و بیشتر اداره‌‌‌کننده بخش‌های فرهنگی بوده است.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در پاسخ به این سؤال که عملکرد وزارت ارشاد در دولت یازدهم را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: ارشاد هیچگاه در خط مقدم انقلاب اسلامی فعال نبوده و بیشتر اداره‌کننده بخش‌های فرهنگی بوده که در خطوط میانی عمل می‌کردند یا حتی در سطوحی عمل می‌کردند که عقب‌تر از اصل انقلاب اسلامی بوده است.

به گفته وی وزارت ارشاد وقتی می‌تواند برای خود و نظام افتخارآفرین باشد که در خط مقدم مقاومت و جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی در نزاع با استکبار عمل کند و این وضعیت، وضعیت همیشگی ارشاد بوده است البته با یک تغییراتی در دولت‌های مختلف ارشاد عمل کرده است اما بعید می‌دانم اساساً نیروهای انقلابی انتظار زیادی از وزارت ارشاد داشته باشند چون این وزارتخانه تأمین‌کننده نیازهای بخش‌های فرهنگی در جامعه است و معمولاً هیچ‌وقت در خط مقدم انقلاب دیده نشده است.

پناهیان با بیان اینکه هرگاه وزارت ارشاد مقدمات تولید فیلم‌هایی را فراهم کرد که پیام انقلاب را به جهانیان منتقل کند آن وقت در خط مقدم قرار گرفته، ابراز داشت: هرگاه وزارت ارشاد پشتیبانی‌های خوب و گسترده‌ای از چنین نمایشگاه‌هایی انجام داده در خط مقدم فرهنگی انقلاب قرار گرفته است.

وی که در نمایشگاه رسانه‌های دیجتیال انقلاب اسلامی حضور داشت در پاسخ به اینکه شاهد انتشار برخی آثار از چهره‌‌های معاند نظام و یا مجوز به برخی فیلم‌ها هستیم، عنوان کرد: وقتی در خط اول فرهنگ مقاومت وزارت ارشاد قرار نگیرد زیاد فرقی ندارد که کجا باشد چرا که همه آسیب‌ها به سراغش می‌آید.

وی در خاتمه عنوان داشت: وقتی وزارت ارشاد رسالت خود را تأمین نیاز شرط اول جبهه مقاومت نبیند این مسائل طبیعی خواهد بود.

۱۳۹۳/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...