نسخه چاپی

داعش سر یك نظامی لبنانی را بُرید + عكس (۱۸+)

تكفیری‌های داعش به دولت لبنان هشدار داده‌اند كه اگر نیروهای حزب‌الله تلاش كنند عملیات را برای آزادی سربازان انجام دهند، آن‌ها همه سربازان را اعدام خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از ابنا ، گروه تروریستی داعش که دو روز قبل تهدید کرده بود که اگر زندانیان این گروه از زندان رومیه در بیروت آزاد نشوند سربازان به اسارت گرفته را می‌کشد روز جمعه یکی از آنان را سر برید.

این گروه تروریستی دو روز پیش در بیانیه‌ای ضمن درخواست برای آزادی ۴۰ زندانی از زندان رومیه در حومه بیروت، خواستار لغو محاصره اردوگاه‌های پناهندگان در مرز سوریه شده بودند که توسط ارتش لبنان احاطه شده است.

صفحات وابسته به گروه داعش امروز تصویری را از ذبح یکی از سربازان ارتش لبنان که در عرسال به اسارت گرفته شده منتشر کرده و تهدید کرده که در روزهای آینده اسرای دیگر را نیز ذبح می‌کنند.

داعش اعلام کرده بود که "ما اولین زندانی را در ۲۴ ساعت دیگر اعدام خواهیم کرد و اگر وضعیت در آینده نزدیک تغییر نکند در هر سه روز یک به یک خواهیم کشت."

جنایتکاران داعش به دولت لبنان هشدار دادند که اگر نیروهای حزب‌الله تلاش کنند عملیات را برای آزادی سربازان انجام دهند، آن‌ها همه سربازان را اعدام خواهند کرد.

سایت‌های خبری لبنان نیز با انتشار خبر شهادت این نظامی لبنانی نام وی را "ع. س." اعلام کرده‌اند.

دو گروه تروریستی داعش و جبهة النصرة که دارای اختلافات فراوانی در سوریه هستند، اوایل ماه آگست در جریان حمله به شهر مرزی عرسال در لبنان، تعدادی از سرباز‌ها و پلیس‌های لبنانی را به اسارت گرفتند. شهر عرسال، میزبان ده‌ها هزار نفر از آوارگان سوری است که از بیم خشونت‌های خونین سوریه، کشور را ترک کرده‌اند.

d42b34b88afc92524845547d49977e57.jpg

7dfb4ad13f5dd9adca8ebe78b5095ad8.jpg

۱۳۹۳/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...