نسخه چاپی

جسارت به ابن الجواد (ع) چرا؟

عباس پناهی

چندی پیش ترانه ای از خواننده ای ایرانی ساکن آلمان منتشر شد که سرتاسر آن اهانت و هتاکی نسبت به امام دهم شیعیان جهان ، امام هادی (ع) بود که موجب خشم مردم مسلمان و نیز مراجع عظام تقلید و عکس العمل آنها شد در صورتی که در منطق انسانیت اهانت به هیچ مذهب و مسلکی مجاز نبوده و پشتوانه منطقی ندارد چه رسد به اینکه توهین نسبت به مقدسات و یا انسانهای آسمانی باشد و اساسا نفس اهانت ، از سر بیچارگی و بی منطقی بروز می کند. اما پیدااست که طرح اولیه اجرای ترانه توهین آمیز از خواننده هرزه ای به نام شاهین نجفی توسط خود او نبوده بلکه توسط تئوریسین فرقه وهابیت (انگلیس) طراحی و برنامه ریزی شده است ، در واقع تکرار پروژه سلمان رشدی. اما اسلام ستیزی توسط وهابیت و دولت انگلیس اولین اقدام نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود و تاریخ به وفور از این دست شیطنت ها سراغ دارد.
و اینک امامی از ما شیعیان مورد هتک حرمت قرار گرفته که هادی همه عالم و آدم بوده و سرسلسله همه ارزش ها و خوبی ها است. چند سال قبل حرم مبارکشان را تخریب کردند و امروزه به حریم مقدسشان بی ادبی می نمایند.
بررسی علل این اهانت :
1. دامن زدن و ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی از طرف استکبار جهانی و به دنبال آن حضور پررنگ تر در منطقه و تشدید سیطره و تسلط آنها بر منطقه به منظور شدت بخشی به اختلافات است که هدفشان غیر سیاسی کردن و یا به تعبیر امروزی سکولاریزه نمودن دین می باشد که در این مسیر وهابیت یکی از بهترین و رایج ترین ابزار استعمار پیر محسوب میشود که همچنان در حال نقش آفرینی است .
2. یکی از محورهایی که مورد هدف دشمنان ما بخصوص پس از انقلاب تا کنون قرار گرفته و بیشترین حملات متوجه اوست محور ولایت فقیه است. ولایت فقیه بنا به فرموده امام راحل استمرار حرکت انبیاء است و بنا به معتقدات شیعه ولی فقیه جانشین به حق امام زمان در عصر غیبت تلقی می شود یعنی ائمه جانشینان پیامبر (ص) و ولی فقیه هم جانشین برحق امام زمان می باشد و اما نکته قابل تامل اینکه یکی از یادگارهای امام هادی (ع) متن زیارت جامعه کبیره است ، زیارت جامعه کبیره خود یک دوره کامل و مستند امام شناسی است و مسلمانان با دقت در معانی و مفهوم این زیارت مسیر هدایت برایشان ترسیم و روشن می شود لذا دشمن با اهانت به حضرت هادی (ع) مقام و جایگاه شامخ ولایت و امامت را نشانه رفته است. بنابراین محرز شد که استکبار از مکتب امامت و ولایت مورد نظر شیعه هراس بسیاری دارد زیرا آسیبهای جدی از آن دیده است. استکبار میداند مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی وجود و رهبریت ولی فقیه بوده و هست و نقش آن در جهان برای همه مسجل و درخشان گردید لذا طبیعی است که دشمنان ما به جنگ با امامت شیعه برخیزند چرا که بیداری مسلمین را برنمی تابند و این بار با ابزار پوسیده ای دیگر به نام « شاهین نجفی » اقدام به تمسخر و ایجاد وهن کردند.
اما وقوع این فاجعه نهیبی است و هشداری بر همگان که:
1) سعی و تلاش در حفظ وحدت و یکی شدن در برابر ابراز وجود دشمنان در منطقه و حمایت فکری و اعتقادی از مسلمانان منطقه در راستای بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان.
2) اهتمام مضاعف و جدی به مباحث امامت و ولایت و موشکافی در این مبحث به جهت هدایت و سعادت بخشی به مردم که این مهم بر عهده کارشناسان فرهنگی اعم از حوزه ها و دانشگاهها می باشد.
3) همواره باید از فرامین و ارشادات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای تبعیت کرده و دل و جان به آن بسپاریم و یکدل و یکصدا نوای توحید سردهیم و انقلاب اسلامی و شخصیت والای امام خمینی را به جهان اسلام معرفی نماییم.
نکته آخر اینکه ملت ایران به رهبری مقام عظمای ولایت موضع اش در برابر استکبار جهانی و همچنین استعمار پیر مشخص است لیکن در برابر مشتی اراذل که در پشت سر اپوزیسیون خارج نشین پنهان شده و از آخور و کاهدان استکبار ارتزاق میکنند نیز ساکت نخواهد بود.
والسلام

۱۳۹۱/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...