نسخه چاپی

ونگر ، اوزیل را به چه چیزی تشبیه كرد؟

سرمربی آرسنال به ستایش از هافبك آلمانی تیمش پرداخت. او می‌گوید اوزیل مثل موسیقی است و پاس‌های او آهنگین و در كمال دقت و نظم هستند.

به گزارش نما ، مسوت اوزیل در آخرین روز فصل جابجایی فصل قبل از رئال مادرید جدا شد تا پیراهن توپچی‌های لندن را بر تن کند. این بازیکن آلمانی در روزهای نخست خود در آرسنال بسیار خوب ظاهر شد وبسیاری فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید را به خاطر فروش اوزیل سرزنش کردند.

اوزیل نتوانست به روند خوب خود در آرسنال ادامه دهد و کم کم صدای اعتراض هواداران آرسنال بلند شد. آرسن ونگر به نظر می‌رسد که از جذب اوزیل پشیمان نیست. اوزیل به ستایش از این بازیکن مسلمان پرداخت و او را خریدی بسیار مناسب برای آرسنال دانست.

ونگر گفت: مردم درباره اوزیل بسیار ظالمانه قضاوت می‌کنند چرا که او یک هافبک تمام عیار است و به خوبی تیمش را راه می‌اندازد. هیچ کس به ارزش اوزیل پی نبرده است. او بازیکنی است که به راحتی توپ را به گردش در می‌آورد و هم تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد. گاهی اوقات مشاهد می‌کنیم که اوزیل در یک دیدار ضعیف است اما بلافاصله در دیدار بعدی جبران می‌کند. او واقعا یک بازیکن توانا و شاخص است و آرسنال به او نیاز دارد.

ونگر ادامه داد: اوزیل بسیار باهوش است. او تمام دستورهای کادر فنی را به خوبی در میدان اجرا می‌کند. او در یک لحظه توپ را به هم تیمی خود می‌دهد و او را در موقعیت صدرصد گلزنی قرار می‌دهد. اوزیل نیازی به تفکر در میدان ندارد. او واقعا بازیکنی باهوش و کاربلد است و تصمیمات او در میدان باورنکردنی است چرا که در یک لحظه بهترین تصیمیم را می‌گیرد. وقتی توپ به اوزیل می‌رسد پی می‌برم که آن توپ در بهترین زمان ممکن و به بهترین نحو در اختیار بازیکن دیگری قرار می‌گیرد. پاس‌های او باور نکردنی است. اوزیل مثل موسیقی است و پاس‌های او آهنگ و شادابی خاص خود را دارد. من تا الان بازیکنی مثل او را ندیده‌ایم که تا این اندازه به موقع تصمیم بگیرد. او واقعا بازیکن بزرگی است.

ونگر در پایان سخنان خود گفت: اوزیل تا الان آن چنان ستایش نشده است. او با تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 2014 برزیل نمایش خوبی داشت و الان با کسب قهرمانی در این رقابت‌ها به آرسنال برگشته تا در تیم باشگاهی خود هم بدرخشد. باید به ستایش از اوزیل بپردازیم و تلاش کنیم تا او را آماده بازی‌ها کنیم تا بهترین نمایش خود را داشته باشد. انتقاد از اوزیل عجیب است و من چاره‌ای جز مدح و ستایش او ندارم.

۱۳۹۳/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...