نسخه چاپی

وكیل مهدی هاشمی: موكلم قلدری كرده ولی از نوع مثبت!

وكیل مهدی هاشمی از بازگشت قریب الوقوع موكلش به كشور خبر داده و مدعی شد وی در معرض هیچ اتهامی نیست!

به گزارش نما کیهان نوشت: وكيل مهدي هاشمي از بازگشت قريب الوقوع موكلش به كشور خبر داده و مدعي شد وي در معرض هيچ اتهامي نيست!
محمود عليزاده طباطبايي در گفت وگويي مفصل با روزنامه شرق كه بيشتر شبيه يك رپرتاژ آگهي است اتهامات مهدي هاشمي را سراسر كذب و شانتاژ رسانه اي خواند و مدعي شد نه مدعي العموم و نه شاكي خصوصي عليه وي شكايتي نكرده است!
وي در بخش ديگري از اظهارات خود با ذكر خاطره اي از ديدار با يك مقام قضايي از قول وي ادعا كرد كه اظهارات سخنگوي قوه قضائيه درباره مهدي هاشمي را رسانه اي نكنيد، خبرنگاران سؤال كردند و دادستان هم يك جوابي دادند! اين ادعا در حالي است كه بارها سخنگوي قوه قضائيه تأكيد كرده است كه هيچ تبعيضي در محاكمه نيست و از جمله مهدي هاشمي با آمدن به ايران تعقيب خواهد شد.
وكيل مهدي هاشمي در ادامه موكل خود را «قلدر» اما از نوع «مثبت»(!) مي خواند و در توضيح مثبت بودن اين قلدري مي گويد؛ «بار مثبتش اين است كه وقتي رئيس سازمان بهينه سازي مصرف سوخت بود يا حتي قبلش در صنايع دريايي، براي سازمانش به اين وزارتخانه يا آن وزارتخانه دستور مي داد.»! مسئله قابل توجه در اظهارات عليزاده طباطبايي كه شباهت زيادي به اظهارات پيشين موكل خود دارد، خط و نشان كشيدن براي دستگاه قضا و تعيين تكليف براي آن است؛ از جمله اينكه بايد دادگاه علني بوده و از تلويزيون پخش شود، محاكمه عادلانه باشد، اگر اتهام از نوعي است كه بازداشت الزامي است بازداشت انجام شود و... عليزاده در بخش ديگري از مصاحبه نيز از قول آقاي هاشمي درباره عكس العمل وي نسبت به بازداشت فرزندش مي گويد: «آقاي هاشمي گفت من كه بچه نيستم (عكس العملي نشان دهم) اين همه اجحاف شده؛ خب يكي هم نسبت به بچه من.»!
نوع اظهارات عليزاده از طرف خود و موكلانش به نحوي است كه مي كوشد به مخاطب القاء كند اجحاف در قوه قضائيه يك رويه معمول است و چون اين بار پاي مهدي هاشمي در ميان است، دستگاه قضا بايد عادلانه برخورد كند!

۱۳۹۱/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...