نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با نما:

عكس العمل محكم و قاطع حداقل كاری است در مقابل اقدام خبیثانه آمریكا

عکس خبري -عکس العمل محکم و قاطع حداقل کاري است در مقابل اقدام خبيثانه  آمريکا

اسماعیل كوثری گفت: تیم مذاكره كننده ما محكم این عكس العمل را نشان دهد تا آنها بدانند كه هر تصمیمی قطعا بر روند مذاكرات تاثیرگذار است و این حداقل كاری است كه می تواند در مقابل این اقدام خبیثانه باشد .

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه نقض توافقنامه توسط آمریکا و اقدامات لازم ایران در این باره گفت: متاسفانه در توافق نامه تیم مذاکره کننده ما چیزی تحت عنوانی که در صورت نقض توافق نامه نیامده است و تیم مذاکره کننده ما با حسن نیت به این موضوع نگاه کرده اند.
وی تصریح کرد: توقع می رود تیم دستگاه دیپلماسی ما یک پاسخ قاطع و محکمی را در این راستا داشته باشد ، تا تصور نشود که آنها هر خباثتی را که بخواهند ، می تواننددر مقابل ما انجام دهند.
نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد:حداقل ما می توانیم در روند مذاکرات تاثیر بگذاریم . تیم مذاکره کننده ما محکم این عکس العمل را نشان دهد تا آنها بدانند که هر تصمیمی قطعا بر روند مذاکرات تاثیرگذار است و این حداقل کاری است که می تواند در مقابل این اقدام خبیثانه باشد .
کوثری در ادامه با نقش دیگر کشورهای 1+5 رابی اثر دانست و گفت : در راس این گروه آمریکا قرار دارد . روح استکباری آنها همه چیز را برای خود می خواهند . لذا از طریق زور و فشار می خواهند به نتیجه دلخواه خود برسند. البته ما به هیچ وجه زیر بار این موضوع نخواهیم رفت. چنانچه تاکنون قبول نداشته ایم و در مقابل این تفکر هم خواهیم ایستاد.

۱۳۹۳/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...