نسخه چاپی

مذاكره مجتبي جباري با اكوكره قطر،

جباری و مجیدی همبازی می شوند

مجتبی جباری، هافبك تیم استقلال شرایط ایده آلی برای حضور در تیم استقلال ندارد، این بازیكن با وضعیتی روبرو نیست كه بتواند برای آینده اش تصمیم بگیرد زیرا امیر قلعه نوعی باید این بازیكن را بپذیرد، اما گفته می شود وی از یك تیم قطری پیشنهاد دارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجتبي جباري هافبك تيم استقلال، قرار است راهي كشور قطر شود و مذاكراتي را با يك تيم عربي انجام دهد.
مجتبي جباري پيش ازاين در خصوص مذاكرات عربي خود صبحت هايي را به ميان آورد اما اين اتفاق در حالي است كه امير قلعه نوعي به حضور وي در تيم تمايل نشان داده است و اعلام كرده مي تواند گذشته ها را به فراموشي بسپارد و با شرايط ايده آل آماده فصل آينده شود.
سرمربي تيم استقلال اعلام كرده است كه براي فصل آينده برنامه اي ندارد و همچنان منتظر منتظر بررسي شرايط است اما كاملا واضح است كه تمايل اين بازيكن به حضور در ليگ هاي عربي است و علاقه دارد كه يك فصل را در تيم هاي عربي سپري كند وعلاوه بر پول قابل توجه تجربه حضور در يك تيم عربي را نيزبدست بياورد.
شايان ذكر است: صحبت از مذاكره ابتدايي اين تيم قطري با مجتبي جباري است وحتي عنوان مي شود كه اين تيم با شرايطي روبروست كه قصد دارد وضعيت را براي حضور مجتبي جباري رقم بزند زيرا بازيكن در خط مياني نياز دارد.
گفتني اينكه، فرهاد مجيدي نیز که يك فصل را در تيم الغرافه قطر سپري كرده است قصد دارد شرايط را مهيا كند تا بتواند با حضور امير قلعه نوعي در تيم استقلال در قطر بماند.
گفته مي شود قرار است كه مجیدی و جباری در الوكره قطر با يكديگر همبازي شوند البته اگر دقيقه آخر جباري قيد اختلافات خود با امير قلعه نوعي را نزند و به استقلال باز نگردد.

۱۳۹۱/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...