نسخه چاپی

قاضی زاده در گفتگو با نما:

جریان روشنفكری ملحد وابسته به غرب همیشه با مرجعیت دینی دشمنی داشتند

عکس خبري -جريان روشنفکري ملحد وابسته به غرب هميشه با مرجعيت ديني دشمني داشتند

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:مسلما این مطالب حاصل تفكرات پیروان لیبرالیسم و لیبرال دمكراتیك و لیبرال سرمایه ای است. لذا این تفكربا چهارچوبهای دینی و اسلامی مشكل دارند .

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما در خصوص مطلب روزنامه ها و رسانه های طیف اصلاح طلب بر علیه مرجعیت و روحانیت گفت: مسلما این مطالب حاصل تفکرات پیروان لیبرالیسم و لیبرال دمکراتیک و لیبرال سرمایه ای است. لذا این تفکربا چهارچوبهای دینی و اسلامی مشکل دارند . زیرا می خواهند آنگونه که علاقمند هستند باشند و دارای آن آزادی هایی بgha200.jpgاشند که خودشان به آن معتقد هستند .

وی افزود: طبیعی است آنان با مرجعیت دینی که مفسر احکام اسلام است و مطالبه گر این احکام هستند، دچار مشکل شوند . البته در طول تاریخ صد ساله انقلابهای ایران را ببینید، جریان روشنفکری ملحد یا منورالفکری وابسته به غرب همیشه با مرجعیت دینی دچار مشکل شده است. قیام های میرزای شیرازی، میرزای کوچک خان جنگلی و سید جمال الدین اسد آبادی و مدرس و ... تا انقلاب اسلامی که با پرچم داری مرجعیت دینی شکل گرفت . لذا این تحرکات چیز جدیدی نیست .

نماینده مردم مشهد خاطر نشان کرد: به نظر می رسد این جریان هم دنباله روهمان جریانات فکری است، و وابستگان فکری به نظام غرب مادیگرا هستند؛ مادیگری است که با دین محوری در تضاد و تعارض  است، این دشمنی با مرجعیت دینی طبیعی است .
وی افزود: انتظار می رود هیات نظارت بر مطبوعات  و وزارت ارشاد  باید وارد عمل شوند و باید به وظایف خود عمل نمایند.

۱۳۹۳/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...