نسخه چاپی

آیت‌الله نورمفیدی خواستار حضور پرشور مردم در انتخابات شد

عکس خبري -آيت‌الله نورمفيدي خواستار حضور پرشور مردم در انتخابات شد

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان گفت: همه وظیفه دارند كه در فریضه مهم انتخابات شركت كرده و با انتخاب اصلح، مجلسی در شأن نظام اسلامی روی كار آورند.

آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: باید شرایط آنچه که مشوق حضور مردم در انتخابات می‎شود، فراهم آورد.

وی تصریح کرد: نکته اساسی و قابل توجه این است که کشور ایران اکنون در چه شرایطی قرار گرفته و دشمن چه اوضاعی را سپری می‎کند و باید دید آیا ما در وضعیت مطلوب قرار داریم یا نامطلوب، بعضی سیاه‎نمایی می‎کنند که ما صد درصد در شرایط نامطلوب قرار داریم که این خیانت به کشور است و البته عکس این گفته نیز صادق نیست که صد درصد در وضعیت مطلوبیم.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان با بیان اینکه ایران در شرایط فعلی از جایگاه خوبی برخوردار است، اذعان کرد: هر چند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما در حال حاضر بر مسیر فراز قرار گرفته و به سمت قله پیشرفت، رهنمون است که البته شرایط محقق شده امروز، در گذشته وجود نداشته است.

نورمفیدی اضافه کرد: در گذشته می‎رفت که کشور به فرازهایی دست یابد اما متاسفانه قدر این فرصت‎ها را ندانستیم و آنچه که نباید بر سر ما اتفاق می‎افتاد آمد، در دوران قاجار، دوره مشروطه و در جریان مسئله نفت دورانی بود که گذشت و ما قدر آن را ندانستیم و امروز فرازی که در کشور به وجود آمده، متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه از دست رفتن فرصت‎ها 200 سال ما را عقب انداخته است، یادآور شد: در حال حاضر پیشرفتی که در کشور به وجود آمده را نمی‎توان انکار کرد و همه باید دست به دست هم دهیم تا شرایط را به سمت جلو ببریم و نباید در مورد انقلاب کوتاهی کنیم.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان به وظایف مجریان انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: مهم‌ترین کار مسئولان در برگزاری انتخابات بنا به فرموده رهبری حفظ و صیانت آرای مردم است لذا انتخابات را باید به گونه‎ای برگزار کرد که پرشور باشد.

نورمفیدی متذکر شد: انتخابات سالم با امانت کامل اجرا می‎شود و مسئولان صندوق‎ها با کمال دقت و مراقبت صندوق‎ها، آرا را شمارش کنند چراکه این صندوق‎ها امانت و ناموس ملت ایران است و همانی که مردم رای دادند باید از صندوق بیرون آورده و اعلام شود.

وی اظهار داشت: بالاترین مصلحت، مصلحت انقلاب اسلامی است و همه مسائل باید فدای این مصلحت شود و هیچ مصلحتی را نباید بالاتر از این امر دانست چراکه خیانت به مسائل کشور و مصالح انقلاب بالاترین گناه است

۱۳۹۰/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...