نسخه چاپی

بایرن به آلونسو بیش از كروس احتیاج داشت

بازیكن سابق تیم ملی آلمان تصمیم بایرن مونیخ برای آوردن یك هافبك با خصوصیات دفاعی ژابی آلونسو به این تیم را تایید میكند و او را دوقلوی گواردیولا مینامد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، او معتقد است ژابی در مقایسه با کروس بیشتر به کارهای دفاعی میپردازد که این یکی از نقاط ضعف بایرن را پوشش میدهد. این باشگاه تابستان امسال و پیش از اینکه آلونسو را هفته ی گذشته به مونیخ بیاورد تونی کروس را به رئال فروخته بود.

برند شوستر درباره ی اینکه کدام یک بازیکن بهتری است میگوید: ممکن نیست که بگوییم بین این دو کدام یک بازیکن بهتری است اما آنچه من میدانم این است که در حال حاضر آلونسو بیشتر به کار بایرن می آید. کروس کمی بیشتر ذهنیت تهاجمی دارد اما آنچه باید گفت این است که نیاز یک باشگاه به چه بازیکنی میباشد . ما در پایان فصل خواهیم دید کدام یک از این دو تیم خرید موثرتری داشته اند.

شوستر همچنین به مقایسه ی بین گواردیولا در دوران بازی با آلونسو پرداخت: پپ دو قلوی خودش را به بایرن آورده زیرا ژابی دقیقا همان سبک بازی را دارد که پپ در زمان بازی خود ارائه میداد. هر دوی اینها جلوی خط دفاعی خود قرار میگیرند و به توپ گیری دوباره از حریف کمک میکنند.سازمان دهنده های خوبی هستند و با مسئولیت پذیری بالا حکم دست راست مربی را دارند.

۱۳۹۳/۶/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...