نسخه چاپی

موسوي‌خوئيني‌ها در گفت‌وگو با فارس:

برای ‌انتخابات ریاست ‌جمهوری 92 برنامه داریم/ خاتمی رئیس ماست

عکس خبري -براي ‌انتخابات رياست ‌جمهوري 92 برنامه داريم/ خاتمي رئيس ماست

عضو مركزیت مجمع روحانیون گفت: ما حتما برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داریم و نمی‌شود كه بی‌برنامه باشیم.

سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها عضو مرکزیت مجمع روحانیون ‌عصر امروز پنج‌شنبه در حاشیه مراسم ختم برادر خود ‌که ‌در مسجد ولی‌عصر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌ اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اظهار داشت: اظهار‌نظر در این باره زود است اما ما قطعاً تصمیم داریم در انتخابات شرکت کنیم، البته ‌این حرف نظر شخصی بنده است اما ‌هنوز درباره نحوه حضور اصلاح‌طلبان جلسه‌ای نداشته‌ایم.

دبیر مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به این سوال که جلسه اصلاح‌طلبان برای این موضوع چه زمانی مشخص خواهد شد؟ گفت: ما رئیس داریم؛ این سئوالات را باید از آقای خاتمی بپرسید.

وی با بیان اینکه آقای خاتمی به من نیابت نداده که به جای وی صحبت کنم، تصریح کرد: هنوز درباره گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات بحثی نشده است.

موسوی خوئینی‌ها درباره مانیفست اصلاح‌طلبی گفت: من مانیفست اصلاح‌طلبی را ندیده‌ام و از آن بی‌خبرم؛ شما از خیلی چیزها خبر دارید که ما از آن بی‌اطلاعیم.

‌عضو مرکزیت مجمع روحانیون در خصوص چگونگی جلب اعتماد مردم به ‌اصلاح‌طلبان پس از فتنه سال 88 متذکر شد: ما حتما برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داریم و نمی‌شود که بی‌برنامه باشیم اما هنوز اظهارنظر درباره آن زود است.

وی در خصوص احتمال کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی برای ریاست جمهوری سال 92 نیز گفت: من در این باره خبری ندارم.

موسوی خوئینی‌ها درباره برنامه‌های ‌اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر نیز یادآور شد: ما درباره آن انتخابات هیچ فکری نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اگر بتوانم در روز 14 خرداد به حرم امام بیایم، شما را دعا خواهم کرد، افزود: اجازه دهید ما دیگر به مسائل خانوادگی خود برسیم.

۱۳۹۱/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...