نسخه چاپی

حدادعادل: نباید ماهواره رها و فیس بوك آزاد شود / مسؤولان نباید در فیس بوك مطلب بنویسند

غلامعلی حداد عادل رییس كمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: برای حفظ آرامش فرهنگی در جامعه نباید جلوی ماهواره و اینترنت رها شده و فیس بوك و تویتر آزاد شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، حدادعادل دوشنبه شب در جمع مردم مشهد در مساجد المهدی (عج) این شهر، افزود:برای حفظ آرامش فرهنگی در جامعه نباید مسوولان مطالب خود را در فیس بوک بگذارند و رها کردن این مسائل موجب تشنج و تنش فرهنگی در کشور می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: اشخاصی که در فتنه سال 1388 مقصر بودند، نباید عهده دار کلیه کارها شوند و مسوولیت ها و کارها را به آنها واگذار کرد.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صریح و شفاف به رییس جمهوری گفتم که انسان مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.

حداد عادل گفت: استیضاح فرجی دانا وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری برای ما سخت بود و عقده استیضاح کردن نداریم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی اشخاص عنوان کردند که علت استیضاح فرجی دانا ممانعت وی از استفاده برخی از خویشاوندان نمایندگان مجلس از بورسیه های تحصیلی بود در صورتی که این مساله صحیح نیست.

وی افزود که اگر قرار باشد پرونده افرادی که از بورسیه استفاده کرده اند، دوباره بازخوانی شود باید به سال ها قبل بازگردیم و دوباره آنها را بازخوانی کنیم.

خداد عادل گفت: از همان ابتدا که حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور انتخاب و مشغول به کار شد به وی گفتیم شما برای رفع مشکلات اقتصادی احتیاج به آرامش در کشور هستنید و اگر قرار باشد کشور با ناآرامی دست به گریبان شود، مشکلات حل نخواهد شد و لذا هم اکنون ما نگران بر هم خوردن این آرامش هستیم.

وی همچنین به انتخابات مجلس آینده شورای اسلامی اشاره کردو افزود: ترکیب مجلس آینده به رأی مردم بستگی دارد، اگر مجلس آینده به فکر مردم باشد خوب است و اصولگرایان باید در چنین شرایطی به وحدت خود توجه بیشتری داشته باشند.

۱۳۹۳/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...