نسخه چاپی

بازگشت علی كریمی؟

سرمربی تیم راه‌آهن می‌گوید به علی كریمی پیشنهاد داده است با حضور در كادر فنی، به این تیم كمك كند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، حمید استیلی درباره آخرین وضعیت باشگاه راه‌آهن اظهار کرد: مشکلات زیادی داریم و این مشکلات باعث می‌شود نتوانیم با تمرکز کامل بازی‌هایمان را انجام دهیم. شرایط ما نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت است زیرا هنوز مشکل مالکیتی باشگاه ما حل نشده است. البته دادستانی برای حل این مشکل قول‌هایی داده و اعلام کرده‌ است در روزهای آینده مشکل حل خواهد شد.

وی به شکست 3 بر صفر تیمش برابر پدیده مشهد اشاره کرد و گفت: در آن بازی روی اشتباهات فردی اولین گل را دریافت و سپس سعی کردیم بازی را کنترل و به دروازه حریف حمله کنیم اما نتوانستیم در این امر موفق باشیم و حریف هم از ضدحمله‌ها خوب استفاده و دروازه ما را باز کرد.

استیلی در ادامه گفت: مشکلات مالکیتی باشگاه تمرکز من را بر هم زده و نمی‌توانم تمام فکرم را روی مسائل فنی بگذارم. همین موضوع باعث می‌شود تیم ما نتایج نوسانی داشته باشد. امیدوارم هرچه زودتر مسئولان دادستانی عنایت کرده و مشکل ما را حل کنند. بازیکنان ما با گذشت 6 هفته از لیگ هنوز یک ریال دریافت نکرده‌اند و بعضی از آنها به خاطر این که از شهرستان به تهران آمده‌اند، مشکل سکونت دارند که با اعتبار خودمان مشکلات آنها را تا حدودی حل کرده‌ایم.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی مقابل پدیده شیث رضایی را مقصر شکست تیمش می‌داند، گفت: در آن بازی خط دفاع ما دچار اشتباه شد و من مقصر شکست را یک نفر نمی‌دانم.

سرمربی تیم راه‌آهن همچنین گفت: اکثر تیم‌های لیگ برتر در موعد مقرر جمع شده‌اند و برنامه‌های آماده‌سازی خود را قبل از شروع فصل پیگیری کرده‌اند. تعدادی از آنها اردوهای آماده‌سازی در تهران و خارج از کشور برگزار کرده‌اند و در این امر از ما پیشی گرفتند ولی ما به خاطر مشکلات‌مان نمی‌توانستیم زودتر تیم‌مان را ببندیم و به نوعی زمان را از دست داده‌ایم. در حال حاضر تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم که معتقدم با گذشت زمان نتایج بهتری خواهند گرفت.

حمید استیلی درباره موضوع حق پخش تلویزیونی نیز گفت: این موضوع باید هر چه زودتر حل شود و حق پخش واقعی به باشگاه‌ها پرداخت شود. اگر این مبلغ پرداخت شود می‌تواند حدود 60 درصد از هزینه‌ باشگاه‌ها را تامین کند. خیلی از باشگاه‌ها با مشکل مالی مواجهند و این موضوع می‌تواند مشکل مالی آنها را حل کند. در حال حاضر که آقای گودرزی به این موضوع وارد شده‌اند و ما هم امیدوار شده‌ایم که بتوانند مشکل ما را حل کنند. البته شنیده‌ام وزیر ورزش نامه‌ای را به وزیر کشور نوشته و از او خواسته تا به موضوع حق پخش تلویزیونی وارد شود. وزیر ورزش هم در این رابطه حق را به باشگاه‌ها داده و قول‌هایی برای حل این مشکل داده است.

وی در پایان درباره حضور علی کریمی در کادر فنی باشگاه راه‌آهن خاطرنشان کرد: علی کریمی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و من به شخصه او را دوست دارم. با توجه به این که رابطه نزدیک و خوبی با بازیکنان و کادر فنی ما دارد، پیشنهادی به او دادم که در هر پستی که دوست دارد به کادر فنی ما کمک کند. او قرار است این پیشنهاد را بررسی کند و نظرش را به ما بگوید.

۱۳۹۳/۶/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...