نسخه چاپی

تصادف مرگبار خاور/ جلوگیری از آتش سوزی تانكر 30 هزار لیتری

تصادف مرگبار خاور و پراید و جلوگیری از آتش سوزی تانكر 30 هزار لیتری مهمترین اخبار آتش نشانی در 24 ساعت گذشته است.

به گزارش نما به نقل از مهر، برخورد شدید یک دستگاه خودروی پراید و یکدستگاه کامیون خاور با یکدیگر در بزرگراه بابائی، مرگ راننده سواری را رقم زد.به دنبال تماس رانندگان خودرو های عبوری با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ نیروهای عملیات ایستگاه 57 و نجات 10 این سازمان ساعت 5:58 دقیقه صبح امروز به سمت شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی نرسیده به خیابان ارتش حرکت کردند.

علی قدیمی فرمانده آتش نشانان گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به شدت با یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرده و راننده خودروسواری هم در داخل اتاقک آن گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده از تصادفات بعدی جلو گیری کردند و گروه دوم هم با استفاده از تجهیزات ویژه نجات شروع به بریدن اتاقک مچاله شده پراید کردند تا بتوانند راننده را از داخل خودرو خارج کنند.

قدیمی در ادامه گفت: آتش نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند به راننده دسترسی پیدا کرده و وی را از ازداخل خودرو بیرون آورده وبه عوامل اورژانس تحویل دهند که متاسفانه مرگ وی توسط آنان تایید شد.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به انجام بررسی لازم درخصوص علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس ازانتقال خودروسواری از وسط بزرگراه با جرثقیل و پاکسازی سطح خیابان از شیشه های خرد شده و همچنین عادی شدن تردد خودروهای عبوری، به کار خود خاتمه دادند.

جلوگیری از آتش سوزی تانکر30 هزار لیتری
تانکر 30 هزار لیتری گازوئیل که مخزن آن دچار نشت شده بود با تلاش آتش نشانان از بروز آتش سوزی در آن جلوگیری شد. پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 57 ساعت 8:05 دقیقه صبح امروز به محل حادثه در فلکه چهارم تهرانپارس، خیابان توحید، خیابان نوروزیان روانه شدند.

عباس فتحی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: این تانکر حمل سوخت که در کنار خیابان متوقف بود از قسمت مخزن آن دچار نشت شده و گازوئیل بخشی از سطح خیابان را فرا گرفته بود.

وی با اشاره به لغزندگی سطح خیابان و احتمال وقوع حادثه برای خودروهای عبوری، افزود: آتش نشانان دراولین مرحله از ادامه نشت گازوئیل و بروز آتش سوزی جلوگیری کردند و سپس با پاشیدن خاک بر روی سطح خیابان و ایمن سازی محل از وقوع حوادث احتمالی برای خودروهای گذری پیشگیری کردند

۱۳۹۳/۶/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...