نسخه چاپی

تعرفه‌های تلفن همراه حج

نخستین گروه زائران حج جمعه اعزام می‌شوند و اپراتورهای موبایل ایرانی تعرفه‌های خود را برای اطلاع مسافران اعلام كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نخستین گروه زائران حج تمتع جمعه راهی سرزمین وحی می‌شوند. تعرفه‌های تلفن همراه اپراتورهای ایرانی برای حجاج به شرح زیر است:

*تعرفه‌های همراه اول برای حج ۹۳

براین اساس،‌ در ایام حج امسال، تماس حجاج با سیم‌کارت‌های همراه اول به مقصد ایران و کشور عربستان دقیقه‌ای ۶۰۰ تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای ۷۰۰ تومان و ارسال هر پیامک ۲۰۰ تومان هزینه خواهد داشت.

این طرح از ابتدای شهریور امسال آغاز می‌شود و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

همراه اول درباره مزیت‌های استفاده از سیم‌کارت‌های این اپراتور در ایام حج، اعلام کرده: دریافت رایگان پیامک و امکان انتقال شارژ آسان از عمده ترین مزایای این سیم کارت‌ها است.

اپراتور اول با تأکید بر اینکه برخلاف شایعات موجود، روشن کردن تلفن همراه در کشور عربستان هزینه‌ای ندارد، بیان داشته حجاج می‌توانند اطلاعات تعرفه‌ای رومینگ بین الملل را از طریق پرتال همراه اول و سامانه پیامکی ۸۰۷۰ دریافت کنند.

* تعرفه‌های ایرانسل برای حج ۹۳

بر این اساس، مکالمه تلفنی مشترکان ایرانسل در کشور عربستان به هر مقصدی داخل ایران ۵۹۹ تومان، دریافت مکالمه تلفنی مشترکان ایرانسل مستقر در عربستان از مبدا ایران و هر نقطه از جهان ۵۹۹ تومان، ارسال پیام کوتاه توسط مشترکان ایرانسل از کشور عربستان به هر نقطه از جهان ۲۴۹ تومان و دریافت پیامک توسط مشترکان ایرانسل در کشور عربستان رایگان است.

این تعرفه‌ها از ۱۵ شهریور جاری تا بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور قابل بهره‌برداری است.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...