نسخه چاپی

نجات صاحب دكه‎ روزنامه فروشی با اقدام به موقع پلیس

دو پسر شرور كه با همكاری یكدیگر اقدام به زورگیری از صاحبان دكه‌های روزنامه فروش می‌كردند، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از جام جم، شب گذشته، ساعت 22 و 30 دقیقه در آدرس خیابان ولیعصر بالاتر از ظفر ماموران گشت انتظامی کلانتری گاندی هنگام گشت زنی بودند که مشاهده می کنند راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت، قصد زورگیری از صاحب دکه روزنامه فروشی را دارند.



به دنبال این موضوع مأموران قبل از هرگونه اقدامی از سوی دو پسر شرور برای دستگیری آنان وارد عمل شده که متهمان به محض مشاهده ماموران فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری می شوند.



با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیس آغاز می شود و در میان راه وقتی متهمان همه راه های فرار را به روی خود بسته می بینند، موتورسیکلت را رها و پیاده به فرار خود ادامه می دهند. سرانجام متهمان پس از 15 دقیقه دویدن با شنیدن صدای تیر هوایی ایستاده و تسلیم ماموران می شوند.



متهمان پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار می گیرند که در خلال تحقیقات پلیسی مشخص می شود که متهمان که «منصور» و «سیاوش» نام دارند از اعضای باند زورگیران شبانه از دکه روزنامه فروشی های شمال پایتخت هستند.



سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس کلانتری 103 گاندی با اعلام این خبر، افزود: در بازرسی از متهمان یک قبضه چاقوی ضامن دار و یک عدد پایپ آغشته به شیشه و یک عدد موبایل سرقتی کشف شد و هردو متهم پس از تشکیل پرونده برای کشف سایر جرایمشان و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...