نسخه چاپی

فقط 4نفر دستیاران پیشنهادی كیروش را تایید كردند

فقط چهار عضو از نه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه، دستیاران پیشنهادی كیروش از سوی شهاب الدین عزیزی خادم را تایید كردند!

به گزارش نما، در آخرین جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شهاب‎الدین عزیزی‎خادم نام 5 مربی را برای دستیاری کیروش مطرح می کند. حسین فرکی، رحمان رضایی، وحید هاشمیان، مجید صالح و یحیی گل محمدی و از اعضای هیات رئیسه می خواهند با امضای مصوبه ای در این زمینه حضور یکی دو مربی از این جمع را در کادر فنی تیم ملی فراهم نمایند...

علی کفاشیان با این مسئله مخالفت می کند و می گوید:« ابتدا اجازه بدهید قرارداد ما با کیروش منعقد شود و بعد در مورد دستیاران او صحبت کنیم و الان زمان مناسبی برای انجام این کار نیست. ضمن اینکه ما باید صبر کنیم و ابتدا ببینیم او چه کسانی را مد نظر دارد چرا که انتخاب دستیار حق طبیعی سرمربی است...» در این باره بحث های زیادی شکل می گیرد و در نهایت با اصرار بیش از اندازه شهاب الدین عزیزی خادم سه عضو دیگر هیات رئیسه پای برگه دستیاران پیشنهادی را امضاء می کنند. فریده شجاعی. حیدر بهاروند و قنبرزاده.

این برگه را علی کفاشیان، محمد مهدی نبی، غلامرضا بهروان و ... امضاء نمی کنند. از آنجایی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نه نفر است و پیشنهادهایی مصوبه می شود که رای بیاورد باید گفت که پیشنهاد شهاب الدین عزیزی خادم رای نیاورده بود و اعلام این مطلب از سوی خود او واکنش های منفی را به دنبال داشت.

بعد از واکنش تند حسین فرکی، روابط عمومی فدراسیون فوتبال مجبور به واکنش شد و صراحتا اذعان داشت که دستیاران پیشنهادی کیروش که 5 مربی را در برمی گرفتند اصلا کار فدراسیون فوتبال نبوده! بلکه یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهادی را مطرح می کند! که البته نه رای می آورد و نه مصوبه می شود.

جالب است هنوز حضور کیروش در راس کادر فنی تیم ملی قطعی نیست اما برای او دستیار انتخاب می کنند.

این از آن دسته از اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...